گوناگون

فرتونگن: هلند، آرژانتين را حذف مي‌کند

يان فرتونگن، دفاع چپ تيم ملي بلژيک که شب گذشته (شنبه) همراه با ديگر بازيکنان اين تيم برابر آرژانتين تن به شکست يک بر صفر دادند و از رسيدن به مرحله نيمه نهايي جام جهاني 2014 بازماندند گفت عملکرد آلبي سلسته را در حدي نمي‌بيند که بتواند قهرمان رقابت‌ها شود و حضور اين تيم در مرحله بعدي با شکست برابر هلند به پايان خواهد رسيد.

به نقل از تسنيم، فرتونگن اظهار داشت: به نظر من اين آرژانتين در نيمه نهايي مقابل هلند شکست مي‌خورد و فينال نمي‌رسد. من واقعاً‌ اينگونه فکر مي‌کنم. هلند تيم بسيار قدرتمندي است و فوتبال خوبي را به نمايش مي‌گذارد. اين تيم هميشه در حفظ توپ خونسرد است و بازي‌اش آنقدر کيفيت دارد که بتواند آرژانتين را حذف کند.

بلژيک امسال براي اولين بار بعد از سال 1986 در مکزيک، به مرحله يک چهارم نهايي جام جهاني راه پيدا کرد اما با اين حال فرتونگن حسرت موقعيتي را مي‌خورد که تيمش براي پيشروي در جام بيستم از دست داد.

وي تصريح کرد: مطمئناً‌ صعود از مرحله يک هشتم نهايي بعد از 28 سال در ما حس رضايت ايجاد کرد اما من فکر مي‌کنم که اين بلژيک مي‌توانست از اين هم بالاتر برود. براي من حس نااميدي از نرسيدن به نيمه نهايي جام جهاني بيشتر از احساس غرور به خاطر رسيدن به يک چهارم نهايي است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا