گوناگون

فرزاد حاتمی: استقلال را خراب کرده‌اند!

خبرگزاری ایسنا: فرزاد حاتمی در گفت‌وگویی با بیان این که هیچ پیشنهاد رسمی از سوی مسئولان باشگاه راه‌آهن برای حضور در این تیم نشده است، اظهار کرد: از تیم “اینتر باکی” آذربایجان پیشنهاد رسمی دارم و به احتمال فراوان دوباره در لیگ آذربایجان به میدان می روم چرا که در این کشور شرایط بسیار خوبی داشتم و از حضور در آنجا راضی‌ام.

مهاجم سابق تیم فوتبال استقلال افزود: دوست داشتم در یکی از تیم‌های مطرح تهرانی به کار خودم ادامه دهم. یکی از مربیان تیم مطرح تهرانی قول داد مرا به خدمت بگیرد، اما زیر حرفش زد. متاسفانه دیگر نمی‌شود روی حرف افراد حساب باز کرد و آن زمان گذشت که مردم سبیل گرو می گذاشتند و اعتبار داشتند.

وی در ادامه به وضعیت استقلال اشاره کرد و گفت: متاسفانه استقلال را خراب کرده‌اند. وقتی بازیکنان بزرگی مانند جباری، رحمتی، نکونام، مجیدی، حمودی و … از این تیم رفتند دیگر چیزی از استقلال نمانده است. دیگر نشانی از آن استقلالی که در زمان ما چهار تا چهار تا به تیم های عربی می‌زد، و پنج تا پنج تا به امثال فجر سپاسی می‌زد باقی نمانده است. آن زمان ما تیم‌های العین، الهلال، الریان و الشباب را پشت سر هم شکست می‌دادیم، اما امروز دیگر شاهد آن تیم بزرگ نیستم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا