Mihanpostاخبار خودروپیشنهاد سردبیرماشين

فورد برانکو رپتور Ford Bronco Raptor و شایعاتی که از این خودرو وجود دارد

فورد برانکو رپتور Ford Bronco Raptor در آینده ای نزدیک بصورت رسمی معرفی خواهد شد. اما حتی تا آخرین روزها نیز شایعاتی از آن به گوش می رسد. در ادامه با ما همراه شوید.

فورد برانکو که همه انتظارش را می‌کشیم به‌زودی معرفی خواهد شد… شاید هم نه! زیرا هر روز خبرهای ضدونقیضی درباره تعویق معرفی آن به خاطر شیوع ویروس کرونا به گوش می‌رسد. درحالی‌که ما بی‌صبرانه منتظر بازگشت این آفرودر نمادین هستیم رسانه‌های بسیاری درباره انواع پیشرانه‌های آن گمانه‌زنی می‌کنند.

فورد برانکو رپتور Ford Bronco Raptor
فورد برانکو رپتور Ford Bronco Raptor

یکی از پیشرانه‌هایی که تقریباً حضورش در برانکو جدید قطعی شده از نوع 2.3 لیتری اکوبوست است که ظاهراً قدرت 270 اسبی و گشتاور 420 نیوتون متری تولید کرده و با یک گیربکس 10 سرعته اتوماتیک همکاری می‌کند.

پیشرانه دیگر از نوع 6 سیلندر 2.7 لیتری توئین توربوی بکار رفته در F-150 است که خروجی 325 اسبی و گشتاور 542 نیوتون متری دارد. رسانه‌ها بارها از این پیشرانه‌ها به عنوان گزینه‌های اصلی حاضر در برانکوی جدید نام برده‌اند اما خود فورد فعلاً چیزی را تائید نکرده است.

فورد برانکو رپتور Ford Bronco Raptor
فورد برانکو رپتور Ford Bronco Raptor

حالا سوال این است که وضعیت برانکو رپتور احتمالی چگونه خواهد بود؟ دراین‌باره نیز شایعات فراوانی وجود داشته و برخی افراد از نصب پیشرانه 3.5 لیتری در این شاسی‌بلند خبر می‌دهند. برخی منابع هم مدعی شده‌اند این خبر صحیح نیست و پیشرانه 3.5 لیتری فورد با شاسی برانکو هماهنگ نیست.

پس وضعیت برانکو رپتور چه خواهد بود؟ گفته می‌شود فورد برای این خودرو پیشرانه 6 سیلندر 3 لیتری توربو را در نظر گرفته که همان پیشرانه موجود در فورد اکسپلورر جدید و لینکلن آویاتور می‌باشد. اگرچه قدرت این پیشرانه در برانکو رپتور مشخص نشده اما در دو خودروی یاد شده قدرت 400 اسبی دارند. این قدرت اصلاً بد نیست…

فورد برانکو رپتور Ford Bronco Raptor

برانکو رپتور طبق انتظارات یک سال پس از مدل‌های اصلی پدیدار خواهد شد. ظاهراً نسخه هیبریدی این خودرو نیز تولید خواهد شد هرچند این موضوع فعلاً در حد حرف باقی مانده است. همچون همیشه ما با دیده تردید به این خبرها نگاه می‌کنیم و منتظر انتشار بیانیه رسمی فورد هستیم.

 

منبع: motor1

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا