Mihanpostپیشنهاد سردبیرعلمی و فناوری

ساخت قایق هیبریدی تویوتا با نام پونام ۲۸V در ژاپن + عکس

خبر ساخت قایق هیبریدی تویوتا با نام پونام ۲۸V در حالی این روزها رسانه ای شده است که ژاپنی‌ ها قصد دارند با ساخت یک قایقی هیبریدی حسن نیت خود به طبیعت و محیط زیست را روی دریا نیز نشان دهند. آن ها این سامانه دریایی خود را – پونام ۲۸V – نامیده‌اند. اما شاید پریوس دریایی نامی زیباتر برای این مدل دریا نورد باشد. در ادامه با میهن پست همراه شوید.

با این حال ساخت قایق هیبریدی تویوتا با نام پونام ۲۸V توسط این کمپانی در حالی پروژه ای جدی است که فناوری هیبریدی از سرزمین ژاپن و از کارخانه خودرو سازی تویوتا ظهور کرده و بهترین نام برای اعلام یک هیبریدی پریوس است. اما حالا کمپانی تویوتا تصمیم دارد که ساخت قایق هیبریدی پونام ۲۸V حسن نیست خود را به سلامت محیط زیست نشان دهد.

قایق هیبریدی تویوتا با نام پونام ۲۸V به عنوان اولین ساخته هیبریدی تفریحی ژاپن نام گرفته و به دنبال دو قایق بزرگتر با همین نام‌های کسل‌کننده ارائه می‌شود. از این قایق هیبریدی در اسکله توکیو در طول بازی‌های المپیک و پاراالمپیک ۲۰۲۰ استفاده خواهد شد.

توضیح بیشتر این که تنظیمات قایق هیبریدی تویوتا – پونام ۲۸V – بسیار ایده‌آل و زیباست و بسیار جذاب‌تر از خودروهای هیبریدی تویوتا از آب درآمده است. این قایق از یک موتور ۳ لیتری با خروجی ۲۵۶ اسب‌بخار بهره می‌برد که تقریبا کمی بیشتر از یک گلف GTI به حساب می‌آید. این موتور  ۳ لیتری با یک موتور الکتریکی در هماهنگی است که گشتاور آن به ۳۵۰ نیوتن‌متر می‌رسد.

البته فراموش نشود که مانند تمام هیبریدی‌ های جهان این قایق نیز در حالت غیر‌سوختی آلایندگی در حد صفر داشته و می‌توتند مسافت‌های کوتاه با سرعت کم را طی کند.

 

منبع   toyota

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا