Mihanpostسیاسی

فیروزآبادی : دنیا به قدرت نظامی ایران واقف است

به گزارش میهن پست – رئیس ستاد کل نیروهای مسلح عنوان کرد: آنها حداکثر به اسلام آمریکایی از نوع سعودی که وهن اسلام یعنی وهابیت است اعتقاد دارند. بنابراین آنها تهدید نظامی را مطرح می کنند و ما نیز آمادگی نظامی خود را سال‌های سال است که اضافه می کنیم.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح تاکید کرد: مذاکره کنندگان از ما هستند بنابراین اقتدار ما پشتوانه آنها است. یک وزیر خارجه از این پشتوانه مطلع است و با اراده تر حرف می زند تا اینکه قدرتی پشت سر آن نباشد.

سرلشگر حسن فیرزوآبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در حاشیه بزرگداشت روز معلم در دانشگاه عالی دفاع ملی در جمع خبرنگاران با اشاره به فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه نیروهای مسلح باید تقویت بنیه دفاعی و آمادگی خود را بالا ببرند اظهار کرد: امام خامنه ای این مسئله را در مقام فرمانده کل قوا عرض کردند و در واقع این یک دستورالعمل اجرایی است.

وی افزود: من بلافاصله این موضوع را به قرارگاه خاتم الانبیا ابلاغ کردم که آن را به دستور اجرایی که روش ستادی است تبدیل کنند و همچنین آن را به تمام نیروهای ارتشی و سپاهی نیز ابلاغ کردم.

 ادامه داد: من در جلسه سیاست گذاری نیروهای مسلح تدبیر معظم له را تدوین کردم و ابعادآن را برای فرماندهان گفتم. ابعاد آن این است که باید دفاع در برابر تهدید شکل بگیرد چرا که امروز استکبار جهانی، اسرائیل و انگلیسی ها و ابرسرمایه داری با اصل اسلام و اسلام ناب که امام (ره) به بشریت عرضه کرد مخالف هستند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح عنوان کرد: آنها حداکثر به اسلام آمریکایی از نوع سعودی که وهن اسلام یعنی وهابیت است اعتقاد دارند. بنابراین آنها تهدید نظامی را مطرح می کنند و ما نیز آمادگی نظامی خود را سال‌های سال است که اضافه می کنیم.

وی تصریح کرد: ما هر سه ماه به سه ماه وضعیت هر نیرو را مکتوب و در یک کتابچه خدمت رهبر معظم انقلاب تقدیم می کنیم و روی آن تحلیل نظامی، لجستیکی و ریاضی می گذاریم و سپس تدابیر ایشان را اخذ می کنیم و برای سه ماه بعد آن تدابیر را انجام می دهیم.

سرلشگر فیروزآبادی اظهار کرد: فرمان حضرت آقا باعث شد که من به فرمانده نیروهای مسلح بگویم که در ماه رجب و شعبان ذکر و عبادت شما افزایش بنیه دفاعی باشد و آن کاری که در جهت تقویت بنیه دفاعی انجام شود همان ذکر و معنویت است.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح تاکید کرد: آن رشدی که پیامبر، امام زمان و همچنین امروز رهبر معظم انقلاب از فرماندهان انتظار دارند را من به نیروهای مسلح ابلاغ کردم و گفتم بروید تمام نیروهای خود را بر روی اولویت های دفاعی در مقابل تهدیدات متمرکز کنید.

وی وضع نیروهای مسلح در شرایط امروز را در بهترین وضع دانست و گفت: آمریکایی ها خودشان این را بارها تست کردند و به این نتیجه رسیده اند که رویارویی با نیروهای مسلح مقتدر و متکی به خدا در ایران برایشان امکانپذیر نیست.

سرلشگر فیروزآبادی ادامه داد: البته اسرائیلی ها و سعودی ها که امروز جنایت می کنند از نیروهای مسلح ما می ترسند و دیگر نیازی به تحلیل و محاسبه ای برای آنها وجود ندارد.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه اصولا سیاست خارجی با سیاست دفاعی در امتداد یکدیگر و مکمل هم هستند خاطرنشان کرد: این دو سیاست مثل یک پرچمی می مانند که وقتی به جلو حرکت می کنند سه رنگ آن با هم جلو می رود.

وی افزود: در مرحله ای که گفته اند منطق و گفتگو می تواند تهدید را برطرف کند نیازی به حضور نیروهای نظامی نیست بنابراین ما در این مرحله از این فرصت استفاده و بنیه خود را تقویت می کنیم.

سرلشگر فیروزآبادی با بیان اینکه نیروهای سیاسی از قدرت نظامی ایران حداکثر استفاده را می کنند تصریح کرد: وقتی کسی که می خواهد برود و مذاکره کنند و پشتوانه ای ندارد دو تا هم بر سرش می زنند اما وقتی کسی برای گفتگو برود و پشتوانه عظیمی داشته باشد خود رئیس جمهور آمریکا هم مجبور می شود آن را به زبان بیاورد.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح تاکید کرد: مذاکره کنندگان از ما هستند بنابراین اقتدار ما پشتوانه آنها است و اصولا یک وزیر خارجه از این پشتوانه مطلع است و با اراده تر حرف می زند تا اینکه قدرتی پشت سر آن نباشد.

منبع: مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا