گوناگون

قزوین، میزبان مرحله نهایی مسابقات انتخابی تیم‌های ملی کشتی

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قزوین؛

 

رضا طاهرزادگان اظهار کرد: این رقابت ها درحالی از امروز صبح درسالن شهید بابایی قزوین آغاز می شود که 132 کشتی گیر در دو رشته آزاد و فرنگی به مصاف یکدیگر می روند.

وی با بیان اینکه 83 کشتی گیر در رشته آزاد با یکدیگر سرشاخ می شوند، افزود: در رشته فرنگی هم 49 ورزشکار به مصاف یکدیگرمی روند و برای پوشیدن پیراهن تیم ملی با یکدیگر رقابت می کنند.

طاهرزادگان با بیان اینکه برگزاری مرحله نهایی مسابقات انتخابی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی درقزوین حکم انتخابی پوشیدن پیراهن تیم ملی را دارد، عنوان کرد: این مسابقات درسطح بالایی برگزارمی شود و به طور حتم کشتی های زیبایی را باید شاهد باشیم .

دبیرهیئت کشتی استان قزوین با اشاره به اینکه تمامی کشتی گیران مطرح جهان و المپیک در مسابقات انتخابی تیم ملی حضور دارند، تصریح کرد: با توجه به حضورجوانان جویای نامی که برای سرشاخ شدن با مدعیان اصلی دوبنده تیم ملی از روحیه بالایی برخوردارهستند، قطعا این رقابت ها حساس و جذاب دنبال می شود.

وی با اشاره به اینکه درحال حاضرسالن شهید بابایی قزوین آماده برگزاری مسابقات انتخابی تیم های ملی کشتی است، خاطرنشان کرد: در روزهای گذشته مسئولان فدراسیون کشتی از جمله رسول خادم سرمربی و مدیرفنی تیم های ملی از روند آماده سازی سالن کشتی بازدید کرد و امکانات و تجهیزات این رقابت ها را عالی توصیف کرد.

طاهرزادگان خاطرنشان کرد: احسان لشگری کشتی گیرنام آشنای قزوینی هم امروز در وزن 86 کیلوگرم به مصاف رقیان خود می رود تا بتواند دوبنده تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان کشورمان جهت حضور درمسابقات قهرمانی جهان در کشور ازبکستان و بازی های آسیایی اینچئون کره جنوبی را کسب کند./ب

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا