گوناگون

قنبرپور: درس‌هاي زيادي از اين تورنمنت گرفتيم

به نقل از سايت فدراسيون فوتبال، مصطفي قنبرپور بعد از قهرماني تيمش در رقابت‌هاي کاسپين کاپ گفت: در ابتدا از زحمات کادر فني و بازيکنان به خاطر نمايش قابل قبول در ديدار فينال تشکر مي کنم. ديدار فينال برابر ترکيه مانند تمامي بازيهاي فينال حساسيت خاص خود را داشت. در نيمه اول بازي را به خوبي آغاز کرده و بر بازي تسلط کامل داشتيم و از بين چندين موقعيت در اين نيمه توانستيم به يک گل برسيم.

وي افزود: در نيمه دوم تيم ترکيه جهت جبران نتيجه به سمت دروازه ايران حملاتي را تدارک ديد و در دقيقه 65 داور مسابقه با گرفتن تصميمي سخت گيرانه رضا کريمي را اخراج کرد و به همين دليل در حدود 25 دقيقه تيم مجبور به دفاع همه جانبه شد و با تغيير سيستم و درخشش دروازه بان و خط دفاعي تيم ترکيه نتوانست به گل تساوي دست پيدا کند و به قهرماني رسيديم، هر چند که بازيکنان با ارائه يک بازي منطقي در ضد حملات چندين موقعيت گلزني ديگر را نيز از دست دادند.

وي در مورد تورنمنت کاسپين کاپ گفت: اين تورنمنت و رقابت با تيم‌هاي اروپايي درس‌هاي زيادي براي ما داشت و خوشبختانه در اين مسابقات با به ثمر رساندن 9 گل بهترين خط حمله و بدون دريافت هيچ گلي بهترين خط دفاعي اين مسابقات لقب گرفتيم. ضمن اينکه دروازه بان تيم فريد نجات نيز بدون دريافت گل بهترين درازه‌بان اين مسابقات شناخته شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا