دسته‌بندی نشدهورزشی

جزئیاتی از مصاف تیم والیبال ایران و لهستان در لیگ جهانی ؟

میهن پست -تیم ملی والیبال ایران جمعه شب در هفته هفتم از دور گروهی رقابتهای لیگ جهانی والیبال میزبان لهستان، قهرمان جهان در سال ۲۰۱۴ است. این بازی از گروه B لیگ جهانی راس ساعت ۲۱ روز جمعه در سالن ۱۲ هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی برگزار می‌شود.

رویارویی ایران و لهستان به طور حتم حساس‌ترین بازی دو تیم در مرحله گروه B برای هر دو تیم است. در صورتی که لهستان برابر کشورمان پیروز شود، می‌تواند با در نظر گرفتن دو دیدار باقی مانده خانگی مقابل آمریکا خیال خود را تا حدی برای صعود راحت کند اما پیروزی تیم کشورمان تمامی معادلات اولیه را تغییر خواهد داد.

سرمربی تیم ملی والیبال اسامی ۱۴ بازیکن تیم ایران برای دو دیدار با لهستان را اعلام کرد. اسلوبودان کواچ اسامی ۱۴ بازیکن ایران برای دو دیدار با لهستان در هفته هفتم لیگ جهانی را اعلام کرد. بر این اساس سعید معروف، سیدمحمد موسوی، فرهاد قائمی، عادل غلامی، مجتبی میرزاجانپور، مهدی مهدوی، عبدالرضا علیزاده، شهرام محمودی، امیر غفور، محمدحسن صنوبر، حمزه زرینی، میلاد عبادی‌پور، مهدی مرندی و علی شفیعی ۱۴ بازیکن ایران در این دو مسابقه خواهند بود.

بدین ترتیب تیم ایران با یک تغییر نسبت به دیدار با تیم‌های روسیه و آمریکا به میدان می‌رود که حمزه زرینی در ترکیب قرار گرفته است.

تیم‌های ملی والیبال ایران و لهستان ساعت ۲۱ روزهای جمعه و یکشنبه پنجم و هفتم تیرماه در چارچوب هفته هفتم لیگ جهانی در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی به مصاف یکدیگر می‌روند.

منبع : مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا