Mihanpostپیشنهاد سردبیردسته‌بندی نشدهورزشی

ماجرای جالب قوطی تاید فیروز کریمی!

به گزارش میهن پست – مربی باسابقه فوتبال ایران گفت از طریق تجربه و گذر زمان است که یک مربی پا به عرصه فعالیت می‌گذارد و از قوطی تاید نمی‌توان مربی درآورد!

به  نقل از  مهر، فیروز کریمی در حاشیه همایش علمی دانش افزایی مربیان برتر در جمع خبرنگاران درباره چرخه محدود مربیان شاغل در لیگ برتر اظهار داشت: غیر از این نمی تواند باشد. مگر مربی  را از داخل قوطی تایپ درمی آورند! مربیان جوان باید کلاس بروند و دستیار شوند و سپس وارد عرصه سرمربیگری شوند.

وی افزود: شما یک لیگ دنیا را نشان بدهید که در یک فصل سه سرمربی جدید رو کند. در همه جای دنیا رسم بر این است که مربیان پله پله بالا بیایند.

یکی از حرکات عجیب فیروز کریمی
یکی از حرکات عجیب فیروز کریمی

وی در ادامه با بیان اینکه کار کردن با مربیان مختلف و زیاد برای مربیگری بهتر از حضور در کلاس‌های مربیگری است، افزود: اگر یک مربی از هر یک از مربیانی که با هم کار کرده اند پنج نکته مثبت هم یاد بگیرد، کلاس‌ها به هیچ عنوان نمی تواند با این تجربه قیاس شود.

کریمی در خصوص انتقال تیم پاس به همدان و از بین رفتن مکتب پاس گفت: مکتب پاس با تغییر شهر تیم از بین نمی رود. مکتب پاس وجود داشته و انشاءالله همیشه هم وجود خواهد داشت. خود من هم مربیان زیادی را از مکتب پاس به فوتبال معرفی کرده‌ام.

کریمی در پایان درباره برنامه هایش برای فصل بعد، گفت: من برنامه هایم را به ذوب آهن دادم ولی به ظاهر برنامه دوستان دیگر بهتر بود. در حال حاضر از سه تیم لیگ برتری و دو تیم دسته اولی پیشنهاد دارم و در هیات مدیره تیم‌ها برنامه‌های من در حال بررسی است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا