گوناگون

مجوز فعالیت صندوق سرمایه گذاری نیکوکاری دانشگاه تهران صادر شد

81186071 5734200

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه(سنا)، سیاوش پرویزی نژاد افزود: صندوق سرمایه­ گذاری با موفقیت در پذیره نویسی اولیه و با جمع آوری مبلغ 5.010 میلیون ریال 29 اردیبهشت ماه 1393 نزد مرجع ثبت شرکت ها به ثبت رسید و با اخذ مجوز از این سازمان به عنوان یکصد و سی­ امین صندوق، شروع به فعالیت می ­کند.

وی افزود: تعداد واحدهای مدیریتی یک هزار واحد بوده و اشخاص حقیقی 510 واحد و اشخاص حقوقی 4.600 واحد سرمایه گذاری صندوق سرمایه گذاری نیکوکاری دانشگاه تهران را در پذیره نویسی اولیه خریداری کردند.

وی ادامه داد: صندوق سرمایه گذاری نیکوکاری دانشگاه تهران از نوع صندوق سرمایه گذاری در سهام و در اندازه کوچک و با تقسیم سود 15 درصد سالیانه است که این سود در مقاطه شش ماهه پرداخت می­ شود.

یادآور می شود: مدیر صندوق شرکت سبدگردان کاریزما(سهامی خاص) ضامن نقد شوندگی این صندوق شرکت تامین سرمایه سپهر(سهامی خاص)، مدیر اجرای صندوق شرکت توسعه سرمایه گذاری دانشگاه تهران، مدیر ثبت شرکت کارگزاری سرمایه و دانش(سهامی خاص) متولی شرکت مشاور سرمایه­ گذاری نیکی­ گستر(سهامی خاص) و حسابرس صندوق موسسه حسابرسی و خدمات مدیریت دایارایان است.

اقتصام(1)** 9141**1594

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا