گوناگون

مدیران کل تمامی وقت خود را در مرکز استان صرف نکنند/ عده ای سود سیاسی خود را در اولویت کاری قرار می دهند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسن همتی صبح یکشنبه در نشست خبری خود با خبرنگاران در محل شورای اسلامی شهر گرمسار، با بیان اینکه مدیران کل دستگاه های اجرایی باید عملکرد مسئولان و ادارات را بررسی و به پیشرفت و توسعه شهرهاکمک کنند، افزود: مدیر کلی هست که تاکنون در این یک سال اخیر حتی یکبار هم به گرمسار نیامده است.

وی گفت: شورای شهر گرمسار هر هفته یکی از روسای ادارات را دعوت می کند تا به مسائل شهر بپردازند و قرار بر این است دستگاه اجرایی که با نمایندگان مردم در شورا همراهی و همکاری کنند را به مردم معرفی کنیم.

عده ای سود سیاسی و محفلی را در اولویت کاری خود قرار می دهند

رئیس شورای اسلامی شهر گرمسار افزود: از رئیس اداره صنعت و معدن دعوت شد تا با حضور در شورای شهر گزارشی از فعالیت ها، خدمات و وضعیت کنونی صنایع و معادن این شهرستان ارائه دهد اما به دلایل نامعلوم حضور پیدا نکرد.

همتی با گلایه از کسانی که سود سیاسی و محفلی را در اولویت کاری خود قرار می دهند، گفت: این افراد مانعی برای عملکرد شورا در راستای پیشبرد وضعیت اقتصادی شهر و رسیدگی به مشکلات مردمی هستند.

وی حمایت از سرمایه گذاران در شهرستان گرمسار را مهم دانست و افزود: از تمامی سرمایه گذاران با فراهم کردن امکانات شهری از طریق مصوباتی که در شورا تصویب می شود حمایت و استقبال می کنیم تا امور به نهاد های خصوصی واگذار شود وسرمایه گذاران در شهرستان بمانند.

اصل 44 قانون اساسی در گرمسار محقق نشده است

رئیس شورای اسلامی شهر گرمسار به اصل 44 قانون اساسی مبنی بر خصوصی سازی اشاره کرد و گفت: این قانون تاکنون در گرمسار محقق نشده اما با همکاری شهرداری بسیاری از فعالیت های عمرانی در راستای بخش خصوصی سازی به پیمانکاران واگذار شده است.

همتی تاکید کرد: بودجه شهرداری امسال 18 میلیار تومان مصوب شده و امید است با تدابیر اندیشیده شده عددی نزدیک به این بودجه محقق شود.

وی با اشاره به رونق دامداری ها در شهرستان گرمسار و اینکه این شهرستان بازار فروش دام ندارد، اظهار داشت: با عنایت به ظرفیت شهر و عشایر  شهرستان  وجود بازار دام امری الزامی است.

چهارشنبه بازار گرمسار با هدف استفاده از تولیدات بومی ایجاد شده است

رئیس شورای اسلامی شهر گرمسار ادامه داد: با توجه به وجود کشتارگاهی مجهز و نمونه از لحاظ امکانات بهداشتی و فضاسازی ایمن، می توان با کمک مسئولان و استانداری بازاری برای فروش دام زنده تاسیس کرده و دام ها را در همین شهرستان ذبح کرد، که این امر خود مانع خروج دام زنده از شهرستان می شود.

همتی با اشاره به اینکه چهارشنبه بازار از جمله اقداماتی نمونه در سطح استان است افزود: در واقع چهارشنبه بازار با هدف استفاده از تولیدات بومی وارائه محصولات مختلف دستی و هنری ایجاد شده است.

وی ضمن بیان اینکه اینکه هر چهارشنبه بیش از سه هزار نفر از چهارشنبه بازار دیدن می کنند گفت: ایجاد فرصت برای عرضه و تقاضا در کنار هم و قطع شدن دست واسطه گران سودجو درکنار استقبال کم نظیر مردم از این بازار شرایط خوبی را از لحاظ معیشتی برای مردم شهر ایجاد می کند.

رئیس شورای  اسلامی شهر گرمسار همچنین توضیح داد: برای رفاه حال شهروندان و بازدیدکنندگان از این بازار شهرداری علاوه بر ترمیم آسفالت، هرس درختان، تامین نور لازم و … مکلف شده است سرویس بهداشتی مناسبی را در مکان چهارشنبه بازار احداث کند.

همتی رسانه را مهم ترین پل ارتباطی مسئولان و شهروندان دانست و افزود: شورای شهر و شهرداری قصد دارد با تقویت کردن هر چه بیشتر روابط عمومی خود ارتباط بیشتری با اهالی رسانه برقرار کند.

وی همچنین در پایان، از راه اندازی سامانه پیامکی 137خبر داد و گفت: قرار است این سامانه برای ارتباط بیشتر با مردم در راستای بیان مشکلات و مطالبات مردمی به زودی راه اندازی شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا