گوناگون

مدیرعامل آتش نشانی تهران: آتش نشانی باید به موازات رشد شهری توسعه یابد

81230504 5811270

ˈسعید شریف زادهˈ روز سه شنبه در حاشیه آیین تودیع و معارفه معاونان عملیات و اداری مالی در جمع خبرنگاران گفت: تعداد ایستگاه های فعال تهران 108 مورد است که تا پایان سال باید به 120 ایستگاه برسد.

وی اظهار کرد: براساس برنامه پنج ساله دوم شهرداری تهران باید تعداد ایستگاه ها به 150 ایستگاه برسد تا خدمات مطلوب به شهروندان ارایه شود و این تحقق این موضوع نیازمند برنامه ریزی منسجم است.

شریف زاده با اشاره به مطالبه اعضای شورای اسلامی شهر تهران در مورد به روز بودن تجهیزات و امکانات این مجموعه اظهار کرد: این مطالبه اعضای شورای شهر خواسته به حقی است و آنها باید ایده آل ها را از ما مطالبه کنند.

وی بیان کرد: رسیدن به این ایده آل ها یا به روز بودن یک موضوع مستمر می باشد و تحقق آنها، نیازمند حمایت و پشتیبانی مناسب مسوولان است تا آتش نشانان با آرامش به ارایه خدمت بپردازند. مدیرعامل آتش نشانی تهران تاکید کرد: تلاش خود را صرف تامین تجهیزات و امکانات استاندارد و به روز دنیا می کنیم تا زمینه را برای ارایه خدمات سریع، با دقت و مناسب را برای همشهری های تهرانی فراهم کنیم .

معاون سابق عملیات آتش نشانی تهران نیز با اشاره به اینکه تا روزی که زنده هستم آتش نشان هستم گفت: کسی که از 22 سالگی وارد این شغل شده و 33 سال در این سازمان در مراتب و مراحل مختلف خدمت کرده هیچ وقت بازنشسته نمی شود .

ˈفتح اله تیموریˈ با اشاره به اینکه تهران شهری نا امن است و این شهر مثل آتش زیر خاکستر می باشد، اظهار کرد: بافت های قدیمی و فرسوده شهر مثل بازار تهران از مناطق نا امن هستند و اقدامات پیشگیرانه برای رفع این گونه خطرات باید انجام شود.

تهرام/1109/519/564 / 1539

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا