گوناگون

مرگ پسربچه در پی دفاع از خواهرش

 به گزارش گروه اجتماعی مشرق، سرویس حوادث جام نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، پسر بچه 8 ساله که به دفاع از خواهر 12 ساله اش درمقابل فرد متجاوز پرداخت، پس از ضرب و شتم وحشیانه کشته شد.

مارتین کاب 8ساله در دفاع از خواهر 12ساله خود قهرمانانه در مقابل نوجوان متجاوز ایستاد و در پی ضرب و شتم وحشیانه کشته شد و جسد وی در جاده‌ای در ریچموند ویرجیتا توسط پلیس کشف شد.

عصر روز پنج شنبه گذشته هنگامی که خواهر و برادر در فاصله نزدیکی از منزل مسکونی خود که درکنار خطوط راه‌آهن ریچموند واقع شده بود سرگرم بازی بودند که یک غریبه به طرف آنان نزدیک شد و با حمله‌ور شدن به سمت خواهر 12ساله مارتین اهداف پلید خود را دنبال می‌کرد.

بنابراین گزارش مارتین به قصد مداخله و نجات خواهر بزرگتر خود سعی در راندن نوجوان متجاوز را داشته که در نهایت با اصابت ضربه سنگی به سرش از جانب غریبه کشته شد.

پس از متواری شدن متجاوز و یافتن جسد بی‌جان مارتین و خواهرش توسط پلیس گشت به بیمارستان منتقل شدند.

خواهر 12ساله‌اش پس از به هوش آمدن با بازگو کردن آنچه بر خود و برادرش اتفاق افتاده و چهره‌نگاری فرد متجاوز پلیس را موفق به دستگیری وی نمود.

نوجوان متجاوز در جلسه بازپرسی از بیان حقیقت سر باز زده و درحضور قربانی که به شدت مورد ضرب و شتم قرار گرفته بود، به قتل و آنچه انجام داده بود، اعتراف کرد.

جلسه دادگاه وی پس از تکمیل شدن پرونده وی برگزار خواهد شد.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار،
مقالات و تصاویر
اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.irارسال کنند
تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر
شود.

در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری
مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان
عزیز بیابد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا