Mihanpostپیشنهاد سردبیرماشين

نگاهی دقیق به امکانات خودروی مزدا CX-5 مدل 2021 + تصاویر

در این مطلب از میهن پست نگاهی به خودروی مزدا CX-5 مدل 2021 خواهیم داشت و امکانات جدید این خودرو را باهم بررسی می کنیم. در ادامه با ما همراه شوید.

مزدا CX-5 با بالا رفتن سن خود بهتر می‌شود و ژاپنی‌ها به تازگی به‌روزرسانی‌های جدیدی را برای مدل سال ۲۰۲۱ این کراس اوور اعلام کرده‌اند.

CX-5 2021 که قرار است از ماه آینده وارد بازار شود به‌صورت استاندارد با صفحه‌نمایش جدید ۱۰.۲۵ اینچی عرضه خواهد شد. این صفحه‌نمایش جایگزین نمونه‌های ۷ و ۸ اینچی قبلی شده و از اندروید اتو و اپل کارپلی پشتیبانی می‌کند.

سیستم اطلاعات سرگرمی این خودرو از جدیدترین نرم‌افزار شرکت سود برده و دارای سه سال اشتراک رایگان سرویس‌های ارتباطی مزدا می‌باشد. این سرویس‌ها باعث می‌شوند مالک خودرو از راه دور و با یک برنامه موبایلی بتواند برخی ویژگی‌های CX-5 را کنترل نماید.

جدای از سیستم اطلاعات سرگرمی جدید، CX-5 تورینگ از پکیج کاملاً جدید SV سود برده که قیمت ۱۴۴۵ دلاری داشته و شامل مواردی همچون صندلی‌های جلوی برقی، پوشش چرم و مونروف می‌باشد. این پکیج همچنین دربردارنده درب پشتی برقی، سیستم صوتی Bose با ۱۰ بلندگو و آینه وسط با تیره شوندگی خودکار است.

عضو جدید خانواده CX-5 2021 مدل کربن ادیشن سفارشی بوده که بر پایه نسخه تورینگ با پکیج SV بنا شده و از جمله ویژگی‌های آن می‌توان به رنگ بدنه خاکستری پلی متال با آینه‌های مشکی و رینگ‌های ۱۹ اینچی تیره‌رنگ اشاره کرد. این نسخه سفارشی همچنین از صندلی‌هایی با چرم قرمز، تریم لانه‌زنبوری مشکی و دوخت قرمز روی فرمان سود می‌برد.

نهایتاً به مدل پرچم‌دار سیگنیچر می‌رسیم که از سیستم‌های ایمنی بیشتری شامل هشدار توجه راننده و ترمز شهری هوشمند سود می‌برد. به این موارد باید دید محیطی ۳۶۰ درجه ارتقا یافته را اضافه کرد.

در بخش پیشرانه‌ها تغییری رخ نداده و CX-5 2021 با پیشرانه ۴ سیلندر ۲.۵ لیتری ۱۸۷ اسبی و ۲.۵ لیتری توربوی ۲۵۰ اسب بخاری عرضه می‌شود. قیمت مدل پایه اسپورت هم‌اکنون از ۲۵۲۷۰ دلار شروع می‌شود که نسبت به سال پیش ۱۸۰ دلار افزایش یافته است.

باهم در میهن پست تصاویری از مزدا CX-5 مدل 2021 را تماشا خواهیم کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا