گوناگون

مسابقه بزرگ بی سی سی برگزار شد

سلامت نیوز :اواخر سال 92 برند بی سی سی BCC به منظور معرفی یک مسئولیت پذیری اجتماعی بزرگ در قبال کودکان بی سرپرست و یا بد سرپرست مسابقه ای بزرگ با نام کودک من “My special baby” راه اندازی نمود.

بی سی سی یا مرکز پوشاک کودکان یکی از بنیانگذاران تولید لباس کودک در ایران می باشد و با تمرکز بر طراحی و تولید ایرانی گامهایی بزرگ در جهانی شدن برداشته است.

در این برنامه که با همکاری و حمایت جمع بزرگی از هنرمندان و خانواده ها برگزار شد بنیاد خیریه مهر آفرین نقش به سزایی داشت. مسابقه با ارسال عکسهایی از نوزادان توسط خانواده هایشان انجام شد و ده برگزیده این مسابقه دو سال استفاده رایگان از محصولات بی سی سی را بدست آوردند.

مراسم اختتامیه این برنامه در دهم تیرماه سالن زرین هتل آزادی برگزار شد و بیش از 240 نفر در این ضیافت افطار همراه بی سی سی بودند.

مجری برنامه آقای فرزاد حسنی بود و چهره هایی همچون رابعه اسکویی، شراره رخام، سپند و کمند امیر سلیمانی مدیرانی از روزنامه ها و مجلات معروف همچون خلاقیت ، آسیا و مدیران برجسته مجموعهسایت های پرشین بلاگ در این برنامه حضور داشتند، رونمایی از موسیقی بی سی سی برای نخستین بار در ایران انجام گرفت و در فضایی روحانی حدود یکصد کودک بی سرپرست و یا بد سرپرست از حمایت مالی خیرین بهره مند شدند.

مسئولیت پذیری اجتماعی و یا CSR یکی از قدرتمند ترین متدهای بازاریابی در دنیای برندها محسوب می شود که برای نخستین بار در ایران توسط این برند به خود جامه عمل پوشاند.

محمد حسن حیدری و امیر حسین حیدری پدر و پسری که خالقان این برند هستند در مراسم از برنامه های گسترشی خود صحبت نمودند و امید آن می رود تا به زودی این برند در سراسر ایران و کشورهای همسایه بعنوان یک افتخار ایرانی حضور یابد.

مدیر برندیمگ و بازاریابی این برند صدرا شریعتمداری که تا کنون کمپین های اجتماعی مختلفی از وی دیده ایم یاد آور شد که در طراحی این کمپین خلاقیت ایرانی موج می زند و در برنامه ای کامل مادرها برای نخستین بار با فرزندانشان در کمپینی مشترک شرکت جستند.

این کمپین احساسی خوب برای همه بوجود آورد و فضایی روحانی و جذاب برای همه ایجاد نمود. از مهمترین بخش های این برنامه حضور نماینده سازمان ملی یونسکو خانم دکتر شیدا مهام بود که صحبت هایی تاثیر گذار در مورد پدیده شوم کودکان بی سرپرست و یا بد سرپرست نمودند. شما می توانید برای دیدن تصاویر زیبای کودکان این برنامه به سایت bcc-co.com مراجعه نمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا