گوناگون

مشکل دروازه بان آبی‌ها چیست؟

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در حالی که حضور نام رحمتی در لیست امیر قلعه نویی در هاله‌ای از ابهام قرار داشت اما این در حالی است که تا به حال مسئولان تیم استقلال 4 مرتبه با وی مذاکره تلفنی داشتند تا نظر رحمتی را برای حضور در استقلال جلب کنند، اما این مذاکرات به صورت جدی و حضوری نبوده و رحمتی بصورت تلفنی و غیر ضروری با آبی‌ها صحبت کرده است.

شایان ذکر است، عنوان شده که رحمتی با استقلالی‌ها مشکل دارد و این موضوع باعث شده است که وی قرارداد نهایی خود را برای فصل بعد با آبی‌ها امضا کند.

گفتنی است، مشکلات وی با امیر قلعه نویی در پایان لیگ و دیدار‌های آسیایی مشخص بود و این موضوع وضعیت را در خصوص رابطه مربی و شاگرد تغییر داد و در حال حاضر نیز این موضوع ادامه دار است.

*ناامیدی قلعه نویی از جذب انصاری فرد
برادر کریم آب پاکی را روی دست آبی ‌ها ریخت

امیر قلعه نویی، سرمربی تیم استقلال روی حضور کریم انصاری فرد در این تیم حساب باز کرده بود اما این اتفاق قرار نیست رخ دهد و آبی‌ها از وی ناامید شدند.

امیر قلعه نویی، در فهرست خرید باشگاه استقلال نام کریم انصاری فرد را در لیست استقلال قرار داده است و از مسئولان خواست تا در این خصوص اقدامات لازم را انجام دهند، اما این طور نشده و امیرقلعه نویی از حضور کریم انصاری فرد در استقلال ناامیدشده است.

گفتنی است، در خصوص جذب یک مهاجم آماده که همراه تیم ملی در جام جهانی حضور دارد، آبی‌ها اصرار فراوان داشتند اما جذب کریم انصاری فرد منتفی شد زیرا به اعضای مسئول تیم استقلال، اعلام شده است که مقصد بعدی کریم انصاری فرد استقلال نیست و آبی‌ها منتظر وی نمانند.

شایان ذکر است، عنوان شده که برادر انصاری فرد این موضوع را اعلام کرده است و امیر قلعه نویی نیز از بابت جذب مهاجمان آماده ناامید و نگران است.

*هزینه دو میلیاردی بختیار رحمانی برای استقلال
فولاد خواستار 500 میلیون برای رضایتنامه

بختیار رحمانی، مدافع فولاد خوزستان در برزیل حضور دارد تا تیم ملی را همراهی کند و از طریقی استقلال خواستار جذب این مدافع است اما این انتقال برای آبی‌ها دو میلیارد هزینه در پی دارد.

بختیار رحمانی، جزو نفراتی است که استقلالی ها خواستار جذب وی هستند اما این انتقال شرایط سختی را برای آبی ها ایجاد می‌کند زیرا فولاد در صورت لژیونر شدن رضایت‌نامه این بازیکن را صادر می‌کند و بارها به این موضوع اشاره شده است اما از طرفی دیگر مسئولان به آبی‌ها و تیمهای خواستار رحمانی یک فرصت دادند و اعلام داشتندکه آبی‌ها می توانند، با پرداخت 500 میلیون تومان بابت رضایت نامه رحمانی، حضور وی را در تیم خود قطعی کنند.

شایان ذکر است، اگر آبی‌ها بخواهنداین بازیکن را جذب کنند، باید حدود 2 میلیارد تومان برای جذب یک مدافع هزینه کنند اما مشکلات مالی استقلال اجازه این اقدام را نمی‌دهد.

*عمران زاده عکس های خود با لباس آبی را حذف کرد
جدایی مدافع استقلال قطعی شد

حنیف عمران زاده مدافع تیم استقلال، اقدامات لازم برای جدایی از این تیم را انجام داده است و شرایط را برای جدایی و دوری از تیم استقلال مناسب می‌بیند.

عمران زاده با خطیبی در خصوص جدایی صحبت کرده است و حتی پیشنهاد یک میلیارد و دویستی مسئولان تراکتور را پذیرفته است و در حال حاضر برای جدایی قطعی از جمع آبی ها آماده می شود. این درحالی است که وی عکسهای خود با پیراهن آبی استقلال را از روی صفحه اجتماعی‌اش حذف کرده است تا ثابت کند که برای ماندن در تیم استقلال برنامه‌ای ندارد و قصد کرده است که روزهای حضور در تیم استقلال را به فراموشی بسپارد و این تیم را به مقصد تبریز ترک کند.

شایان ذکر است، حتی شایعه شد که وی صحبت‌هایی را با علی دایی نیز برای حضور در پرسپولیس انجام داده است که این خبر تایید نشد!

گفتنی است، با توجه به صحبت‌های نظری جویباری علیه این مدافع و اقدامات وی علیه استقلال، جدایی حنیف از جمع آبی‌ها قطعی است.

*مدافع سپاهان برای عذرخواهی زنگ زد
قلعه نویی جواب تماس عقیلی را نداد!

هادی عقیلی مدافع تیم سپاهان با مسئولان این تیم قراردادش را تمدید کرد تا آبی‌های پایتخت را از حضور خود در این تیم ناامید کند، وی برای عذرخواهی با امیر قلعه‌نویی تماس گرفت.

امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم استقلال از هادی عقیلی دلخوری شدید دارد و به همین دلیل پاسخ تماس این بازیکن را نداده است.

گفتنی است، مدافع سپاهان قصد داشت شرایط را طوری پیش ببرد که با دلخوری کار خود را با سپاهان آغاز نکرده باشد و آبی‌ها از وی چیزی به دل نگیرند، اما قلعه‌نویی این فرصت را به هادی عقیلی نداد تا این مدافع از آبی‌ها عذرخواهی کند، اما استقلالی‌ها از اقدام قابل توجه عقیلی برای تمدید قرارداد با تیم سابقش شوکه شدند و به همین دلیل ناراحتی و دلخوری آنها از آبی‌ها ادامه دارد.

شایان ذکر است؛ سرمربی تیم استقلال از این بازیکن دلخور است و به همین دلیل نیز ممکن است مدتی از این مدافع دلخور بماند.

*دلخوری افشارزاده از مسئول نقل و انتقالات استقلال
بالاتر از توان تیم با بازیکنان توافق نکن!

مدیرعامل تیم استقلال، در فصل نقل و انتقالات، دخالتی ندارد و همه مسائل مربوط به جذب بازیکنان را به مسئول خاص آن سپرده است.

بهرام افشارزاده مدیرعامل تیم استقلال، از مسئول نقل و انتقالات باشگاه استقلال ابراز دلخوری کرده است و به وی اعلام کرد که در خصوص جذب بازیکنان جدید جدیت و سیاست بهتری را ارائه کند.

گفتنی است؛ نظری جویباری به عنوان مسئول نقل و انتقالات باشگاه استقلال با بازیکنان مذاکره می‌کند و در حال حاضر افشارزاده از برخی اتفاقات دلخور است و با وی جلسه‌ای را برگزار کرده است تا در این خصوص برخی مسائل را به وی گوشزد کند.

شایان ذکر است، میریت تیم استقلال اعلام کرده است نظری به برخی بازیکنان پیشنهادی بالاتر از حد توان باشگاه ارائه کرده و با این مبلغ با آنها توافق کرده است، اما پرداخت مبلغ پیشنهادی جویباری در توان باشگاه نیست و جویباری باید توافقات را بر اساس شرایط باشگاه انجام دهد.

گفتنی است، جویباری اعلام کرده است، اگر توافقات لازم را در خصوص جذب بازیکنان انجام ندهد باید به عنوان مسئول و شخصی که وظیفه دارد شرایط را بصورت ایده‌آل پیش ببرد، باید به مسئولین در هیأت مدیره استقلال توضیحات لازم را ارائه کند.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا