گوناگون

مظفری پور:پیگیر شکایت از برخی سودجویان از نام تیم ملی هستیم

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران ، مدیر پروژه حمایت از تیم ملی فوتبال  در جمع خبرنگاران اعزامی ایران به جام جهانی با انتقاد از شرکت هایی که از نام تیم ملی سوء استفاده می کنند گفت: از طریق مراجع قضایی و فدراسیون فوتبال پیگیر شکایت از این شرکت ها هستیم و اجازه نخواهیم داد کسی از حق واقعی مردم سواستفاده کند. از رسانه‌ها هم می‌خواهیم برابر این سوء استفاده‌ها بایستند.

وی ضمن اشاره به قرارداد کنسرسیوم حمایت از تیم ملی با فدراسیون فوتبال، گفت: از ابتدا هدف ما این بود که بتوانیم فضایی را ایجاد کنیم که فوتبال از حق واقعی اش استفاده کند که خوشبختانه تاکنون دستاوردهای خوبی برای فوتبال حاصل شد و رابطه خوبی بین فدراسیون فوتبال و حامیان تیم ملی بوجود امده است.

وی ادامه داد:ما تلاش کرده ایم به عنوان پل ارتباطی بین تیم ملی و فدراسیون فوتبال با مردم و حامیان فوتبال نقش تاثیرگذاری داشته باشیم. در صورت تعامل با رسانه هاست که رونق اقتصادی حاصل می شود و ما تلاش کرده ایم که این تعامل با رسانه ها به بهترین شکل ممکن برقرار شود.از رسانه ها انتظار داریم برای گرفتن حق تیم ملی و حق فوتبال مقابل شرکت‌هایی که از نام تیم ملی و برند فوتبال سوء استفاده می کنند بایستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا