گوناگون

مقتول قبل از مرگ قاتلانش را معرفي كرد

سلامت نیوز: دو برادر كه متهم هستند مردي را با ضربه هاي چاقو به قتل رسانده اند، در حالي در دادگاه منكر قتل شدند كه مقتول قبل از مرگ آنها را به عنوان قاتل معرفي كرده بود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه اعتماد،در اين پرونده دو برادر به نام هاي بهرام و فضل الله متهم هستند كه آبان ماه سال 88 مرد جواني به نام مرتضي را در پيشواي ورامين به قتل رسانده اند. جسد سوخته مقتول در خودرويش كشف شد و ماموران با توجه به اظهارات همسر مقتول و تحقيقات پليسي دو متهم را دستگير كردند.

با تكميل تحقيقات در دادسرا، پرونده با صدور كيفرخواست به شعبه 71 دادگاه كيفري استان تهران فرستاده شد. در جلسه دادگاه كه به رياست قاضي عزيزمحمدي برگزار شد، اولياي دم مقتول براي متهمان تقاضاي قصاص كردند.

در ادامه همسر مقتول در جايگاه قرار گرفت و گفت: شب حادثه همسرم براي خريد دارو از خانه خارج شد. با طولاني شدن غيبتش به تلفن همراهش زنگ زدم كه مرتضي گفت دو برادر به نام هاي بهرام و فضل الله او را با چاقو زده اند. موضوع را به پليس اطلاع داده و جسد سوخته همسرم را داخل خودرو كشف كرديم. در ادامه رييس دادگاه با تفهيم اتهام به متهمان از آنها خواست به دفاع از خود بپردازند كه دو برادر با رد اتهام خود گفتند: ما در قتل هيچ نقشي نداشتيم و نمي دانيم چه كسي مرتضي را كشته است.

ما هيچ اختلافي با مقتول نداشتيم كه بخواهيم به خاطر آن مرتضي را بكشيم. وقتي ماموران ما را دستگير كردند باورمان نمي شد كه به اتهام قتل دستگير شده ايم. پس از دفاعيات متهمان، رييس دادگاه جلسه محاكمه را تجديد كرد تا ادامه رسيدگي در جلسه ديگري انجام شود. در جلسه بعد قرار است گواهان به دادگاه احضار شوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا