گوناگون

ملکيان: حواشي پس از بازي رفت جوسازي بود

اصغر ملکيان پس از صعود پيکان به ليگ برتر اظهار داشت: بازيکنان ما زحمت زيادي را در طول فصل کشيدند و شاهد بازي خوبي هم در ديدار امروز بوديم. واقعا سخت‌ترين بازي فصل بود و خوشحاليم که توانستيم راهي ليگ برتر شويم. ما در ديدار رفت هم عملکرد خوبي داشتيم؛ اما متاسفانه به علت قضاوت تاثيرگذار داور نتوانستيم نتيجه لازم را کسب کنيم.

به نقل از فارس، وي در مورد حواشي‌ که پس از بازي رفت به وجود آمد و برخي صحبت‌ها در مورد تماس مشکوک با بازيکنان فجرسپاسي مطرح شد، تاکيد کرد: متاسفانه حواشي و جوي را به راه انداختند که قصد داشتند تمرکز تيم ما را به هم بزنند؛ اما خوشبختانه بازيکنان ما به خوبي در اين ديدار ظاهر شدند و اجازه ندادند اين مسائل روي آنها تاثير بگذارد آنها نمي‌خواستند تيم ما راضي ليگ برتر شود و به همين دليل دست به اين کارها زدند.

مديرعامل باشگاه پيکان در مورد اين که هنوز اين پرونده باز است و قرار است کميته اخلاق به اين مسئله رسيدگي کند، گفت: با قاطعيت اعلام مي‌کنم هيچ مسئله‌اي وجود نداشته و تمام مواردي که اعلام مي‌شود کذب محض است همانطور که مسئولان کميته اخلاق هم بارها اعلام کرده‌اند که گزارشي دال بر اين موضوع به دستشان نرسيده اين موارد فقط بازي‌ بود که مي‌خواستند تيم ما را به حاشيه ببرند.

ملکيان در مورد ورزشگاه شهر قدس و مشکلاتي که در اين ورزشگاه وجود داشت، گفت: ما در مدت دو هفته فرصت داشتيم که کم و کاستي‌هاي موجود را برطرف کنيم. تمام تلاش خود را هم انجام داديم تا نواقص موجود را برطرف کنيم حتي اسکوربورد سيار در ورزشگاه قرار داديم که ورزشگاه حافظيه شيراز همين اسکوبورد را هم ندارد.

وي در مورد اينکه در ليگ برتر هم قصد دارم در اين ورزشگاه بازي‌هايشان برگزار شود، تصريح کرد: ما نواقض موجود را برطرف خواهيم کرد. گزينه اول ما همين ورزشگاه خواهد بود حالا بايد ببينيم مورد تاييد مسئولان قرار مي‌گيرد يا خير؟

مديرعامل باشگاه پيکان در مورد کادر فني اين تيم براي حضور در ليگ برتر گفت: بايد اين موضوع را مورد بررسي قرار دهيم و انشاءالله هرچه زودتر به نتيجه نهايي خواهيم رسيد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا