Mihanpostتلویزیونسینمافرهنگی

مهین‌ترابی: تا فیلمنامه را نخوانم نقشم را نمی پذیرم + عکس

به گزارش میهن پست – بازیگر سریال «همه چیز آنجاست» از نقش خود در این سریال که برای اولین بار کمی منفی شده است و همچنین از اینکه نمی‌تواند سریال های تلویزیونی را به دلیل اینکه فایده‌ای ندارند، ببیند.
مهرانه مهین‌ترابی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره بازی خود در سریال در حال تولید «همه چیز آنجاست» به کارگردانی شهرام شاه حسینی اینگونه گفت: من به تازگی بازی خود را در این سریال شروع کرده ام. در این سریال نقش متفاوتی دارم اما ترجیح می‌دهم درباره آن صحبت نکنم و بینندگان به وقتش سریال را ببینند.

وی ادامه داد: من مطمئنم این سریال کار خوبی خواهد شد، این نقشی است که برای اولین بار کمی منفی است و ویژگی‌های خاصی دارد.

مهرانه مهین‌ترابی
مهرانه مهین‌ترابی

بازیگر مجموعه «همسران» درباره اینکه این سال‌ها کمتر کاری را قبول کرده است، گفت: کم کار نیستم بلکه کار خوب پیدا نمی‌کنم. فیلمنامه ها را می‌خوانم و نمی‌پسندم اکثر این فیلمنامه ها محتوایی ندارند و نقش‌های تکراری دارند و این تکرار مرا خسته می‌کند.

وی ادامه داد: بنابراین با چنین شرایطی هم اینکه سر کار بروم و یا انگیزه‌ای برای کار پیدا کنم، ندارم و ترجیح می‌دهم صبر کنم. سعی می‌کنم کاری باشد که خود را برای حضور در آن توجیه کنم و از این کم کاری هم پشیمان نیستم.

بازیگر سریال «خانه سبز» با بیان اینکه همه باید به سطح کیفی کارها بیندیشند، گفت: به نظرم همه عوامل یک کار باید به کیفیت فکر کنند و برایشان مهم باشد که چرا جلوی دوربین می‌روند و چه خروجی را به مردم ارائه می‌دهند. ما نباید وقت مردم را تلف کنیم بلکه باید بتوانیم از آنچه که به مردم نشان می‌دهیم دفاع کنیم.

مهرانه مهین‌ترابی
مهرانه مهین‌ترابی

مهین‌ترابی در واکنش به اینکه چقدر سریال‌های تلویزیونی را دنبال می‌کند، یادآور شد: بسیاری از این فیلم و سریال‌ها مفید نیستند و گاهی واقعا نمی‌توان این آثار را دید. به نظرم جوی پیش می‌آید که نه می‌توانید به عنوان سرگرمی و یک تماشاچی معمولی به این سریال‌ها نگاه کنید و نه من بازیگر که تخصصم این است می‌توانم از این آثار بهره‌ای بگیرم و فکر می‌کنم بسیاری دیگر هم این آثار را نمی‌بینند.

سریال «همه چیز آنجاست» کاری از گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما است که به کارگردانی شهرام شاه حسینی خلاصه داستان زیر را شامل می‌شود: کارگاه تولیدی خانواده‌ای قدیمی‌ به علت ورود کالاهای خارجی به تعطیلی کشانده می‌شود و مهدی پسر بزرگ خانواده درگیر و دار رفع مشکلات به وجود آمده به بسیاری از رازهای خانواده …

متن این سریال توسط فیروزه قشقایی در حال نگارش است و سید مجید میرمیران و علیرضا افخمی‌ به عنوان مشاوران فیلمنامه و سریال گروه را همراهی می‌کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا