گوناگون

موحدنیا: برای بازی تدارکاتی با روسیه آماده می‌شویم

رامین موحدنیا در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: در حال حاضر چهارمین مرحله از 9 مرحله اردوی آماده سازی برای بازی‌های آسیایی اینچئون را پشت سر می‌گذاریم که با توجه به اینکه در اوایل اردوی مرحله پنجم در چهار تیر ماه با تیم روسیه دیدار تدارکاتی داریم بیشتر تمرینات این اردو را برای آمادگی در مقابل ووشوکاران روسی برنامه‌ریزی کرده‌ایم.
 
مربی تیم‌ ملی ووشو در بخش ساندا افزود: در حال حاضر 12 نفر در پنج وزن اردو هستند که خوشبختانه به جز سجاد عباسی و امیر فضلی که آسیب دیده هستند، سایر سانداکاران درشرایط مطلوب به سر می‌برند.
 
وی ادامه داد: سجاد عباسی سانداکار وزن 70 کیلوگرم و امیر فضلی سانداکار وزن 75 کیلوگرم که به دلیل آسیب دیدگی موفق به حضور در رقابت‌های انتخابی نشده‌اند نیز قبل از پایان این مرحله از اردو یعنی طی روزهای 25 و 26 خرداد با حریفان هم وزن خود پیکار می‌کنند که در نهایت دو نفر حذف می‌شوند و پنجمین مرحله از اردو را که از سه تیرماه آغاز می‌شود با 10 سانداکار پیگیری خواهیم کرد.
 
وی گفت: برای بازی‌های آسیایی اینچئون چهار وزن اعزام خواهیم داشت اما با صلاحدید اعضای کادر فنی به دلیل حفظ انگیزه ساندا کاران و همچنین احتمال آسیب دیدگی سعی می‌کنیم تا آخرین لحظات چهار وزن اعزامی را معرفی نکنیم.
 
گفتنی است، چهارمین مرحله از اردوی آماده سازی تیم ملی ووشو در بخش ساندا و تالو از یکشنبه 18 خرداد آغاز شده و تا پایان این ماه نیز ادامه خواهد داشت.
 
انتهای پیام/
 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا