گوناگون

مورینیو : پنالتی، بازی را کشت

 به گزارش مشرق، سرمربی پرتغالی تیم فوتبال چلسی پس از شکست تلخ برابر اتلتیکو و نزدیک شدن به تجربه دومین سال بدون جام، در میکسد زون ورزشگاه استمفوردبریج به تمجید از بازیکنانش پرداخت و البته لحظه پنالتی را عامل شکست تیمش عنوان کرد:

«در 30 دقیقه ابتدایی، بازی بسیار بسیار نزدیک و برابر بود. نیمه اول را با نتیجه یک بر یک به پایان بردیم که نتیجه بدی نبود. در نیمه دوم اما یک لحظه همه چیز را تغییر داد. لحظه ای که دروازه بان اتلیتو روی ضره سر جان تری یک سیو غیرممکن داشت و در همان دقیقه اتلتیکو صاحب یک ضربه پنالتی داشت. من اعتراضی به پنالتی ندارم زیرا از صحنه دور بودم. بازگرداندن نتیجه مقابل اتلتیکو برای ما غیرممکن بود.

گل اولی که خوردیم گل بسیار بدی بود اما من قصد ندارم بازیکنانم را سرزنش کنم. با این مشکلات و محرومیت ها و مصدومیت ها و بازیکنانی که نمی توانند در لیگ قهرمانان بازی کنند، ما تا نیمه نهایی رسیدیم و من به بازیکنانم افتخار می کنم. ما هر کاری که برایمان ممکن بود انجام بودیم.

اتلتیکو تا لحظه پنالتی تیم برتر زمین نبود. قبل از پنالتی ما بازی و مالکیت را در اختیار داشتیم و شانس های بیشتری ایجاد کردیم. آن پنالتی مسابقه را کشت. از همان لحظه ما می دانستیم که مسابقه را باخته ایم و این برای بازیکنان دشوار بود.
من درباره فینال نظر نمی دهم، این مشکل من نیست!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا