گوناگون

نزاع اراذل زخمي در بيمارستان

ماموران پليس امنيت تهران بزرگ توانستند 4 تن از اراذل و اوباش خطرناک تهران را که چند شب گذشته اقدام به تخريب شيشه‌هاي بخش اورژانس، مديرت و تلفن خانه کرده بودند، شناسايي و دستگير کنند.

به گزارش مردم سالاری، در پي تخريب شيشه‌هاي بخش اورژانس بيمارستان سوم شعبان تهران که بر اثر درگيري و نزاع دست جمعي چند تن از اراذل و اوباش به نام تهران ساعت 3 و 45 دقيقه بامداد 29 خرداد ماه در خيابان ري رخ داده بود، دستگيري متهمان در دستور کار ماموران اطلاعات و امنيت تهران بزرگ قرار گرفت.

گزارش اوليه ماموران حکايت از آن داشت، افراد شرور که در درگيري خياباني مجروح شده بودند، پس از بازداشت به دليل شدت جراحات وارده از سوي ماموران کلانتري 116 مولوي از طريق اورژانس به بيمارستان منتقل و در اختيار کادر پزشکي بيمارستان قرار گرفتند.

سپس اراذل رخمي در داخل بيمارستان اقدام به بر هم زدن نظم عمومي کرده و شيشه‌هاي بخش اورژانس، مديريت و تلفن خانه را شکسته و متواري مي‌شوند. با فرار متهمان پرونده به مقام قضايي منعکس و پس از کسب دستور بازداشت متهمان مراتب در دستور کار ماموران پايگاه هفتم اطلاعات و امنيت تهران بزرگ قرار گرفت.

در نهايت با اقدام اطلاعاتي و انجام چندين عمليات تعقيب و مراقبت پليسي چهار شرور خطرناک به نام‌هاي اردشير، ارسلان، بهرام و سيروس در مخفيگاهشان در محله نيرو هوايي شناسايي شده و ماموران امنيت در يک عمليات ضربتي در ساعت 10، دوم تير ماه موفق شدند آنان را در حالي که مشغول به صرف مشروبات الکلي بودند، دستگير و به پايگاه انتقال دهند. سرهنگ عليرضا محرابي رئيس پليس اطلاعات و امنيت تهران بزرگ درباره اين خبر به باشگاه خبرنگاران، گفت: متهمان پس از تکميل پرونده به مقام قضايي ارجاع شدند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا