Mihanpostاخبار خودروپیشنهاد سردبیرماشين

جدیدترین رندر از نسل جدید خودروی مرسدس بنز SL را تماشا کنید

جدیدترین تصاویر رندر شده از نسل جدید خودروی مرسدس بنز SL  چندی پیش منشتر شد و ما حالا در میهن پست به بررسی آن می پردازیم. در ادامه با ما همراه شوید.

رودستر افسانه‌ای SL کلاس یکی از محصولات نمادین مرسدس بنز محسوب می‌شود. پدر معنوی این سری، مدل اسطوره‌ای 300SL بود که در سال 1954 معرفی شد و پس‌ازآن همواره نسل‌های مختلف سری SL به بازار آمدند.

نسل کنونی SL کلاس اما هم‌اکنون هشت‌ساله است که برای دوران امروزی سن زیادی محسوب می‌شود. به همین دلیل، هرچند این خودرو از نظر فروش عملکرد خوبی ندارد اما مرسدس بنز قصد دارد نسل جدید آن‌را با یک بازنگری کامل در آینده معرفی کند. در اوایل سال جاری، پروتوتایپی از SL جدید توسط جاسوسان رؤیت شد که البته به‌طور کامل با پوشش‌های استتاری پوشیده شده بود که این یعنی هم‌اکنون در مراحل اولیهٔ توسعه قرار دارد.

بااین‌حال از ظاهر احتمالی این ماشین رندری طراحی شده که آن‌را مشاهده می‌کنید. در این رندر بسیاری از ویژگی‌ها از پروتوتایپ مذکور گرفته شده است مثل سقف پارچه‌ای که ظاهراً قرار است در نسل آیندهٔ SL بازگشته و جایگزین سقف فلزی قبلی شود.

علاوه بر این، شایعاتی هم به طرح کابین 2+2 برای SL جدید اشاره داشته‌اند که در صورت صحت، احتمالاً صندلی‌های عقب خودرو کوچک و تنگ خواهد بود. همچنین گفته می‌شود نسل جدید SL صرفاً به‌صورت رودستر عرضه خواهد شد.

در مورد پیشرانه‌ها، رئیس AMG «توبیاس موئرس» گفته است نسل آیندهٔ SL بسیار اسپرت‌تر از نسل کنونی خواهد بود و گزارشات قبلی هم این ادعا را تقویت کرده‌اند زیرا گفته شد نسل جدید این خودرو یک نسخهٔ بالا ردهٔ هیبریدی خواهد داشت که بیش از 800 اسب بخار قدرت دارد.

ممکن است نسل آیندهٔ مرسدس بنز SL سال آینده معرفی شده و با مدل 2022 به بازار عرضه شود؛ بنابراین انتظار می‌رود با نزدیک شدن به زمان معرفی، شاهد پروتوتایپ‌ها و رندرهای بیشتری از آن باشیم.

باهم در میهن پست تصاویری از نسل جدید خودروی مرسدس بنز SL را تماشا خواهیم کرد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا