گوناگون

نصري قراردادش را با منچسترسيتي تمديد کرد

 اين بازيساز فرانسوي از سال 2011 از آرسنال به جمع سيتيزن ها پيوست. تنها يک سال ديگر تا پايان قرارداد اين بازيکن باقي مانده بود اما او تا سال 2019 در جمع آبي ها خواهد ماند.

اين بازيکن 27 ساله در 129 بازي خود در سيتي 22 گل به ثمر رسانده است که 11 گل او در فصل گذشته وارد دروازه حريفان شد و فصل خوبي را با سيتي سپري کرد.

نصري به سايت رسمي باشگاه منچسترسيتي گفت:” من واقعا خوشحال هستم که اين قرارداد را امضا کرده ام و در آينده مي توانم در منچسترسيتي حضور داشته باشم.”

“اين دقيقا همان چيزي است که من زماني که به اين جا پيوستم مي خواستم و من بسيار خوشحالم که به اين توافق رسيديم و من اميد دارم که ما بتوانيم به قهرماني هاي خود ادامه دهيم.”

” من 27 ساله هستم و اگر شما به برخي از بهترين مربيان گوش بدهيد، آن ها مي گويند بهترين دوران يک بازيکن از 27 سالگي تا 30 سالگي مي باشد و من اميدوارم بهترين سال ها را با اين تيم داشته باشم.”

” زماني که به منچستر آمدم به دنبال تنظيم زندگي خود در اين جا بودم زيرا که زماني که از لندن به اين جا آمدم، اين يک تغيير بزرگ بود. اما در سال گذشته همه چيز عالي بود. من از فوتبال خود لذت مي برم و زندگي در منچستر را دوست دارم، من احساس آرامش مي کنم و من فکر مي کنم اين را در درون زمين مي توان نشان داد.”

” من احساس خيلي خوبي در خانه دارم. هواداران هميشه درست پشت سر من قرار داشتند و آن ها به من اعتماد به نفس مي دهند تا بتوانم بهترين بازي ام را به نمايش بگذارم. در حال حاضر نگاه من رو به جلو و به فصل جديد مي باشد و ما مي خواهيم از عنوان قهرماني خود دفاع کنيم.”

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا