گوناگون

نوروزي: براي بازي در پرسپوليس بايد بجنگم

هادي نوروزي در گفت‌وگو با سايت رسمي باشگاه پرسپوليس افزود: بعد از پنج و نيم فصل حضور در تيم، پرسپوليس را خانه خودم مي‌دانم و از اينکه به خانه برگشته‌ام خيلي خوشحال هستم.

وي ادامه داد: آقاي دايي اينطور صلاح ديدند که برگردم. از اول هم صحبت همين بود. وقتي قرار شد به تيم نفت بروم، آقاي دايي گفتند اگر اينطور صلاح مي‌داني برو و براي فصل بعد برگرد. الان نمي‌توان گفت که اگر اين کار را انجام نمي‌دادم در نيم فصل دوم بازي مي‌کردم و اگر هم بازي مي‌کردم، عملکردم چگونه مي‌شد اما هدف من اين بود که بروم و احياء بشوم و احساس مي‌کنم همينطور شد.

مهاجم تکنيکي سرخپوشان درباره پيش‌بيني خود از شرايطش در بازگشت به پرسپوليس خاطرنشان کرد: در خط حمله ترافيک داريم. اين موضوع اتفاق تازه‌اي نيست، هميشه اينطور بوده است. براي بازي کردن بايد جنگيد و الان شرايط خوبي دارم و سعي مي‌کنم بهترين بازي‌هايم را در ششمين فصل حضورم در پرسپوليس انجام بدهم. پوشيدن پيراهن پرسپوليس افتخار و سخت است و بازي کردن در اين تيم افتخاري بزرگتر و سخت‌تر است.

نوروزي درباره شرايط و سطح تيم براي رقابت‌هاي فصل آينده بويژه رقابت‌هاي آسيايي تصريح کرد: پرسپوليس صد در صد يک تيم در سطح آسيايي است و مي‌توانيم از قدرت‌هاي برتر قاره باشيم. شرايط خيلي خوبي داريم. با توجه به نفراتي که حفظ شده‌اند و بازيکناني که جذب کرده‌ايم يک تيم خوب و کامل در اختيار داريم و مي‌توانيم در هر سه جام قدرت خودمان را نشان بدهيم. اعتقاد دارم مهمترين مزيت تيم اين است که تيم سال قبل به شکل مناسبي جمع شد تا نياز به تغييرات زياد در اين فصل نباشد. اگر به سابقه ليگ نگاه کنيم مي‌بينيم اکثر اوقات تيم‌هايي قهرمان شده‌اند که تغييرات کمتري داشته‌اند. اميدواري من هم به خاطر همين مساله است. وقتي بازيکنان مدتي کنار هم بازي مي‌کنند به جهت آشنايي‌هاي تاکتيکي عملکرد بالاتري دارند.

بازيکن با سابقه پرسپوليس در پايان گفت: دلم براي هواداران تنگ شده بود. آنها هميشه به من لطف داشته‌اند. در اين چند وقت که نبودم هر جا مرا ديدند، روحيه و انگيزه دادند. اميدوارم سال خوبي داشته باشيم و بتوانيم هواداران را شاد کنيم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا