گوناگون

نيمار: مقابل کلمبيا بازي خواهم کرد

 “من به تازگي با مربي بدنساز تيم صحبت کرده ام و احساس خوبي دارم، هيچ دردي ندارم، پس خيال هواداران راحت باشد.”

نيمار در مورد ديدار جمعه شب مقابل کلمبيا گفت: “آنها در تمام بازيهاي خود پيروز شده اند. خامس رودريگز باوجود سني که دارد، يک بازيکن فوق العاده است. هر دوي ما هنوز 22 ساله هستيم.”

نيمار سپس در مورد جلسات روان شناسي در تمرينات تيم ملي برزيل صحبت کرد که به منظور آماده سازي ذهني بازيکنان براي مسابقات برگزار مي شود: “من قبلاً هرگز چنين چيزي را تجربه نکرده بودم اما خيلي از آن لذت مي برم. من از او چيزهاي زيادي ياد مي گيرم، او شخص فوق العاده اي است و اميدوارم که بتواند کار خود را به خوبي انجام دهد. اين تنها در مورد ما نيست، ما تحت فشار فوتبال هستيم ولي همه بايد چنين چيزي را تجربه کنند.”

نيمار در پايان به انتقاداتي که در طول تورنمنت از سبک بازي برزيل شده است پاسخ داد و گفت: “سبک بازي ما هميشه بر اساس شادي و نشاط بوده است و ما کاملاً نسبت به کاري که انجام مي دهيم متعهد هستيم. در اين سطح از مسابقات، اختلاف ميان تيم ها بسيار کم است و تيمي که تعهد بيشتري از خود نشان دهد شانس بيشتري هم براي قهرماني خواهد داشت. ما براي اجراي نمايش به اينجا نيامده ايم، ما اينجاييم تا قهرمان جام جهاني شويم. مي خواهيم تمام راه را تا فينال طي کنيم و جام را بالاي سر ببريم. بعد از آن خواهيم ديد که کدام تيم جذاب ترين بازي را ارائه کرده است و کدام نه.”

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا