گوناگون

نيم تن ترياک در فارس کشف شد

مأموران پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان “ني‌ريز” استان فارس با انجام سه عمليات جداگانه در 24 ساعت گذشته 504 کيلو و 500 گرم ترياک کشف کردند.

به گزارش ابتکار، فرمانده انتظامي شهرستان “ني ريز” با اعلام اين خبر گفت: مأموران پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان “ني ريز” در اجراي طرح مقابله با سوداگران مرگ، سه عمليات جداگانه را در اين خصوص به اجرا گذاشتند.

سرهنگ عزيز برزگر بيان کرد: در اقدام اول مأموران در محور “ني ريز – قطرويه” با توقيف يک دستگاه خودرو وانت مقدار 96 کيلو و 500 گرم ترياک کشف و در اين رابطه 4 نفر دستگير شدند.

وي از انجام يک عمليات موفقيت آميز ديگر نيز خبر داد و افزود: ماموران ايستگاه ايست و بازرسي “قطرويه” هنگام کنترل و بازرسي از خودروهاي عبوري به يک دستگاه پژو 206 مظنون شده و بلافاصله آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان “ني ريز” گفت: در بازرسي مأموران از اين خودرو 19 کيلوگرم ترياک کشف و دو قاچاقچي مواد مخدر دستگير شدند.

برزگر افزود: مأموران گشت پاسگاه انتظامي “بنه کلاغي” شهرستان “ني ريز” نيز با توقيف يک دستگاه خودرو وانت در حوزه استحفاظي 389 کيلوگرم ترياک که به صورت ماهرانه‌اي جاسازي شده بود کشف کردند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا