Mihanpostپیشنهاد سردبیرماشين

نگاهی دقیق به خودروی نیسان آلتیما 2021 + عکس

در این مطلب از میهن پست نگاه دقیقی به خودروی نیسان آلتیما 2021 خواهیم داشت و ویژگی های آن را مورد بررسی قرار می دهیم. در ادامه با ما همراه شوید.

نیسان آمریکا قیمت و جزئیات سدان میان سایز آلتیما ۲۰۲۱ را اعلام کرد. رقیب هم‌وطن تویوتا کمری که چندی پیش با نسل جدید خود وارد میدان شده افزایش قیمت خود برای مدل سال ۲۰۲۱ را نشان می‌دهد به گونه‌ای که بهای آلتیما S پایه از ۲۴۳۰۰ دلار شروع می‌شود که ۲۰۰ دلار بیشتر از قیمت مدل پایه سال ۲۰۲۰ است.

تغییرات رخ داده در آلتیما ۲۰۲۱ بسیار محدود بوده و شامل تغییر جایگاه مدل SR است که هم‌اکنون بالاتر از مدل SV قرار گرفته و تریم های این خودرو هم‌اکنون به ترتیب عبارت‌اند از S، SV، SR، SL و پلاتینیم.

همچنین تریم آلتیما S را می‌توان با پکیج دستیار راننده سفارش داد. پکیج سفارشی SV پریمیوم نیز وجود دارد که از جمله ویژگی‌های آن می‌توان به مونروف، صندلی‌های جلوی گرم شونده و پیشگیری از خروج از لاین حرکتی اشاره کرد.

همانند آلتیما ۲۰۲۰، مدل سال ۲۰۲۱ این سدان از پیشرانه ۴ سیلندر ۲.۵ لیتری تنفس طبیعی در تمامی تریم ها استفاده می‌کند. پیشرانه یاد شده قدرت ۱۸۸ اسب بخاری و گشتاور ۲۴۴ نیوتون متری دارد. همکار پیشرانه نیسان گیربکس Xtronic CVT بوده و سیستم چهار چرخ محرک نیز به‌صورت سفارشی برای تریم های SV، SR و SL در دسترس می‌باشد. مدل پلاتینیم نیز به‌صورت استاندارد از سیستم چهار چرخ محرک سود می‌برد.

مشتریان همچنین می‌توانند پیشرانه ۴ سیلندر ۲ لیتری VC توربو را سفارش دهند که خروجی ۲۳۶ اسبی و گشتاور ۳۲۰ نیوتون متری دارد. این پیشرانه کمپرس متغیر توربو تنها برای آلتیما SR دیفرانسیل جلو عرضه شده است.

تمامی نسخه‌های نیسان آلتیما ۲۰۲۱ به‌صورت استاندارد از سیستم‌های ایمنی همچون ترمز اضطراری خودکار، هشدار پیشگیری از برخورد از جلو و هشدار توجه راننده سود می‌برند. سپر ایمنی ۳۶۰ نیسان نیز برای تمامی تریم ها در دسترس بوده و شامل تشخیص عابران پیاده، ترمز خودکار عقب، هشدار خروج از مسیر، هشدار نقاط کور، هشدار ترافیک پشتی و دستیار نوربالا می‌باشد. از دیگر تکنولوژی‌های این خودرو می‌توان به دستیار پروپایلوت سفارشی و اپل کارپلی و اندروید اتو اشاره کرد.

باهم در میهن پست تصاویری از نیسان آلتیما 2021 را تماشا خواهیم کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا