Mihanpostاخبار خودروپیشنهاد سردبیر

نیو‌ تالیزمن استیشن ۲۰۱۶ محصولی زیبا از کمپانی رنو + ویدیو

کمپانی رنو  با تولید نیو‌ تالیزمن استیشن ۲۰۱۶ در واقع هم توانسته است تا به امروز نتیجه تلاش خود را برای تولید خورویی زیبا به ثمر برساند و هم با ارائه تبلیغ و عکس های جدید این مدل از خودرو خود درصدد به رخ کشیدن پرچم‌دار جدیدش، رنو تالیزمن استیشن ۲۰۱۶ برای پذیرش سفارش در بازارهای هدف اروپایی است. با میهن پست همراه شوید.

نیو‌ تالیزمن استیشن ۲۰۱۶ و یا بهتر بگوییم این خودروی استیشن زیبا که همکاری طراح بزرگ رنو، لورنس فن دن اکر را در پشت پرده طراحی خود دارد ، بر روی پلتفرم مشترک CMF رنو-نیسان – که نیسان قشقایی هم بر روی آن – ساخته شده و حداقل قیمتی معادل ۲۹ هزار یورو در مدل استیشن داشته که این قیمت در سدان آن به ۳۱هزار یورو رسیده و در سه سطح سفارشی لایف، ذن، بیزینس، اینتنس و انیشال پاریس به فروش می رسد.نیو‌ تالیزمن استیشن ۲۰۱۶

جالب است بدانید که سطح پایه اسپورت آن امکاناتی چون سیستم ترمز الکترونیکی هنگام پارک، سیستم کنترل کمکی ترمز در سربالایی، پنجره های برقی جلو و عقب، کنترل اقلیمی دو منطقه‌ای، کروز کنترل، صفحه نمایش کنترلی TFT را دارد.

حال اگر کسی از امکانات نیو‌ تالیزمن استیشن ۲۰۱۶ راضی نباشد، می تواند مدل‌ها دیگر با آپشن‌های بالاتر – مدل فول آپشن انیشال پاریس – همچون مانیتور ۸٫۷ اینچی لمسی آرلینک همراه با بسته کمکی راننده و کروز کنترل تنظیم شونده، سیستم نمایشگر سربالا، سیستم هشدار برخورد و ترمز اضطراری فعال یا رنگ متالیک خاص مشکی-ارغوانی به همراه رینگهای ۱۹ اینچی و تزیینات داخلی چرمی به رنگ مشکی یا خاکستری خاص را سفارش دهد. سیستم چهارچرخ محرک به همراه سیستم کمک‌های فعال در قالب پک ۴ تنظیمه و همچنین سیستم هشدار نقاط کور در مدل فول نیز عرضه می‌گردد. نیو‌ تالیزمن استیشن ۲۰۱۶

نیو‌ تالیزمن استیشن ۲۰۱۶ با پنج پیشرانه در حالی در دسترس علاقه مندان به این برند قراردارد که دو نمونه بنزینی آن، با کدهای Tce 150 و Tce 200 مجهز به جعبه دنده هفت سرعته دوکلاچه EDC بوده و در سه نمونه دیزلی آن، با کدهای dCi 110, 130 , 160 جعبه دنده انتخابی ۶ سرعته دوکلاچه دستی یا اتومات در دسترس است.

با هم در میهن پست تصاویر و ویدیویی از خودرو زیبای رنو – نیو‌ تالیزمن استیشن ۲۰۱۶ – را تماشا می کنیم

منبع: topspeed

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا