Mihanpostپیشنهاد سردبیرگردشگری

سفری به هتل کارما کاندارا Karma Kandara در شهر زیبای بالی

هتل کارما کاندارا Karma Kandara هتلی 5 ستاره و رویایی در شهر بی نظیر بالی است. این هتل برای ماه عسل و سفرهای شما انتخابی ایده آل است. در ادامه با میهن پست همراه شوید.

هتل کارما کاندارا Karma Kandara واقع در تپه ی اونگاسان و مشرف به اقیانوس هند، ارائه دهنده ی ویلاهای لوکس مجهز به اینترنت بی سیم رایگان، یک استخر خصوصی و یک باشگاه و آبگرم با خدمات اسپا و ماساژ منحصر به فرد است.

در این هتل رویایی بیش از 58 ویلای قرار دارد. ویلا های بزرگ با چشم اندازی رو به دریا، کاملا مبله و دارای محل ویژه غذاخوری، اتاق پذیرایی و آشپزخانه مجزا ، که از آن نهایت لذت را خواهید برد. تلویزیون های صفحه تخت و خدمات 24 ساعته اتاق نیز از دیگر امکانات هتل هستند که برای مسافران ایجاد آرامش خاطر خواهند کرد.

هتل کارما کاندارا  مجهز به یک استخر رو باز به اصلاح بی نهایت و خدمات ماساژ درمانی در آبگرم است. ساحل کارما بالی در نزدیکی این هتل قرار گرفته و مجهز به تخت های آفتابگیری برای استراحت در کنار سواحل زیبای بالی است. چندین کافه نیز در این ساحل به چشم میخوردند که می توانید از خدمات آنها استفاده کنید. امکانات کامل برای انجام ورزش های پر هیجان آبی نیز وجود دارد. سرویس حمل و نقل به فرودگاه نیز با پرداخت اضافه بها قابل هماهنگی می باشد.

غذاهای مدیترانه ای گریل شده، غذاهای آسیایی و طعم های غربی در دو رستوران داخلی هتل سرو می شوند. انواع نوشیدنی در کافه روی بام هتل نیز در دسترس هستند.

از جمله امکانات اصلی این هتل می توان به اینترنت رایگان، استخر رو باز، سرویس حمل و نقل به فرودگاه، مرکز سلامت و آبگرم، مرکز تناسب اندام و رستوران اشاره کرد. کارما کاندارا حدود 6.8 مایل تا فرودگاه بین الملللی انگورا رای فاصله دارد.

باهم در میهن پست تصاویری از هتل کارما کاندارا Karma Kandara را تماشا خواهیم کرد.

منبع: karmagroup

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا