Mihanpostپیشنهاد سردبیرگردشگری

هتل گرین مکس Green Max شهر آنتالیا را تماشا کنید + عکس

هتل گرین مکس Green Max هتلی 4 ستاره در منطقه بلک شهر آنتالیا است. این هتل دیدنی می تواند میزبان خوبی برای شما در سفر به ترکیه باشد. در ادامه با ما همراه شوید.

هتل گرین مکس یک هتل چهار ستاره در بلک آنتالیا می باشد. این هتل دارای مرکز ورزشی ، استخر می باشد. اتاق های هتل دارای سیستم تهویه هوا ، مینی بار هستند خدماتی نظیر شستن لباس نیز در این هتل انجام می گیرد. انواع فعالیت های خانوادگی و انواع بازیها برای کودکان در این هتل فراهم است.

در هتل گرین مکس برای کودکان و نوجوانان دو باشگاه مجزا وجود دارد که در این باشگاه‌ها برای آن‌ها نمایش، اتاق خلاقیت، دیسکوی کودکان و … در نظر گرفته شده است. اینترنت در لابی و اماکن عمومی به صورت رایگان در دسترس می‌باشد.

هتل Green Max در بلک واقع شده است و دارای ساحل خصوصی و استخر سرپوشیده بیرونی با سرسره‌ های آبی است. دسترسی رایگان به وای فای در این مکان ساحلی امکان پذیر است.

هر اتاق دارای تهویه مطبوع، بالکن و مینی‌بار می باشد. هر اتاق حمام اختصاصی با سشوار، لوازم آرایشی و دمپایی نیز دارد. امکانات اضافی شامل یک محل نشیمن است. هتل Green Max در مفهوم همه جانبه است. همچنین یک رستوران با غذا های متنوع است.

مهمانان می‌ توانند در مرکز تناسب اندام تمرین کنند یا چند بار در زمین تنیس بازی کنند یا در حمام و سونا استراحت کنند. سرگرمی شبانه توسط کارکنان حرفه‌ ای در این ملک سازمان یافته است. فعالیت‌ ها از جمله تنیس روی میز بیلیارد و دارت در محوطه موجود است.

از تفریحات شبانه این هتل می‌ توان به نمایش‌ های زیبا و متنوع، موزیک زنده، آمفی تئاتر و دیسکو اشاره کرد. هتل گرین مکس در فاصله 30 کیلومتری از مرکز آنتالیا و 25 کیلومتری از فرودگاه آنتالیا واقع شده است.

باهم در میهن پست تصاویری از هتل گرین مکس Green Max را تماشا خواهیم کرد.

منبع: greenmaxhotel

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا