گوناگون

هسلر: هدف پديده مشهد کسب سهميه است

  توماس هسلر، سرمربي پيشين تيم ملي فوتبال آلمان که اخيراً به تيم پديده شانديز مشهد پيوسته در اين باره به روزنامه «TZ» آلمان گفت: با من تماس گرفته و خواسته شد که اگر علاقه دارم به ايران بروم و با اين تيم همکاري کنم. همه چيز خيلي سريع اتفاق افتاد. آژانس من با مسئولان اين باشگاه ايراني تماس گرفت و به مشهد پرواز کرديم.

وي اظهار داشت: چيزي که در آنجا ديديم غافلگيرمان کرد. پس از يک جلسه طولاني بين طرفين براي اين چالش جديد به توافق رسيديم. به نظرم همکاري با پديده کار خيلي جالبي است ولي بايد بگويم که من در اين تيم ايراني سرمربي نيستم و به عنوان مدير ورزشي فعاليت خواهم کرد.

بازيکن پيشين تيم ملي فوتبال آلمان افزود: هفته آينده به ايران سفر خواهم کرد و بلافاصله تمرينات تيم را هم شروع خواهيم کرد. بيشتر زمانم را در کنار تيم پديده خواهم بود چون مي‌خواهم اين تيم را بشناسم. به نظرم در رسانه‌هاي غربي بيش از حد روي ايران تبليغات منفي شده اما مشهد شهري مدرن با جمعيت جوان است. البته که شرايط در اروپا متفاوت است ولي گاهي اوقات لازم است تا شما فرهنگي جديدي را بياموزيد و من هم علاقمند به اين موضوع هستم.

هسلر 48 ساله تصريح کرد: پديده مشهد فصل اخير به ليگ برتر 16 تيمي ايران صعود کرده است. ما تيم جواني را در اختيار داريم ولي تلاش مي‌کنيم تا جواز حضور در رقابت‌هاي ليگ قهرمانان آسيا را به دست بياوريم. پديده مي‌تواند براي قرار گرفتن در جمع پنج تيم بالاي جدول رقابت کند. همکاري با پديده کار جالبي است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا