Mihanpostپیشنهاد سردبیرماشين

نگاهی دقیق به خودروی هوندا ریجلاین فیس‌ لیفت + عکس

هوندا ریجلاین فیس‌ لیفت خودرویی با ظاهر خارق العاده است که در این مطلب از میهن پست قصد داریم به بررسی امکانات آن بپردازیم. در ادامه با ما همراه شوید.

زمانی که نسل دوم هوندا ریجلاین در سال ۲۰۱۷ عرضه شد ظاهری کراس اوور مانند و نرم داشت که همین امر باعث می‌شد برخی خریداران قید آن را بزنند. البته کابین راحت و تجهیزات هوشمندانه‌ای همچون محفظه بار پشتی و سیستم چهار چرخ محرک با هدایت گشتاور نیز وجود داشتند که بر کاربردی بودن این خودرو می‌افزودند؛ اما انتقادات به ‌ظاهر ریجلاین ۲۰۲۱ کمتر خواهد زیرا با تغییراتی که رخ داده ظاهر خودرو به ویژه در بخش جلو ارتقا یافته است.

معمولاً چنین چیزی در فیس لیفت خودروها دیده نمی‌شود اما ریجلاین در جلوی ستون‌های A طراحی جدیدی دارد. دیگر خبری از نمای جلوی خمیده نیست و بجای آن گلگیرهایی با ظاهر خشن و کاپوتی با ارتفاع بالاتر حضور دارند که ارتفاع خودرو را کمی بالاتر برده‌اند. جلوپنجره سربالا و برآمدگی این بخش نیز کمک می‌کنند ریجلاین بیشتر شبیه پیکاپ ها باشد. طراحان هوندا همچنین دستی بر سر و روی سپر جلو کشیده‌اند.

جدای از نمای جلوی با ارتفاع بالاتر، پروفایل جانبی تغییر زیادی نداشته و بخش عقب آن نیز تقریباً مشابه نسخه پیش از فیس لیفت است هرچند سپر دارای برخی تغییرات بوده و دو خروجی اگزوز نیز دیده می‌شوند. تحقیقات بازار هوندا نشان داده خریداران پیکاپ ها به سر اگزوزهای نمایان علاقه دارند بنابراین خروجی‌های اگزوز پنهان حذف شده‌اند.

تغییرات رخ داده در کابین نیز ملایم بوده و از جدیدترین سیستم اطلاعات سرگرمی با بازگشت دکمه کنترل صدای فیزیکی استفاده شده است.

مورد دیگر اضافه شدن پکیج استایل جدید هوندا پرفورمنس است که شامل برخی آپشن ها می باشد. از جمله این موارد می‌توان به جلوپنجره جدید، نشان‌ها و نوشته‌های متمایز روی بدنه و رینگ‌های برنزی اشاره کرد.

ریجلاین ۲۰۲۱ همچنان محفظه بار پشتی خلاقانه خود را حفظ کرده و صندلی‌های عقب را می‌توان تا کرد. فضای سرنشینان نیز جزو برترین های کلاس است. راحتی جاده‌ای و توانایی‌های آفرود ریجلاین تغییری نکرده و احتمالاً انتظار سواری نرم در جاده‌ها را به همراه توانایی خوب در خارج از جاده خواهیم داشت. هنوز قیمت هوندا ریجلاین ۲۰۲۱ اعلام نشده اما اوایل سال بعد این خودرو را در بازار خواهیم دید.

باهم در میهن پست تصاویری از هوندا ریجلاین فیس‌ لیفت را تماشا خواهیم کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا