گوناگون

واکنش حماس به ناپدید شدن ۳ صهیونیست

رئيس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامي فلسطين (حماس) با ابراز بی اطلاعی از سرنوشت 3 صهیونیست ناپدید شده در الخلیل، گفت: ما از هر گونه اقدامي در قالب مقاومت عليه رژيم خودكامه صهيونيست استقبال مي كنیم.

به گزارش العالم، رئيس دفتر حماس با بيان اينكه این جنبش و ملت فلسطين هراسي از تهديدهاي رژيم صهيونيستي ندارند، تاكيد كرد: حماس از هر گونه اقدامي در قالب مقاومت عليه رژيم خودكامه صهيونيست استقبال مي كند.

مشعل تاكيد كرد: حماس هيچ اطلاعي از ربوده شدن 3 شهرك نشين در شهر «الخليل» ندارد، اما از هر گونه اقدامي در قالب مقاومت عليه رژيم خودكامه صهيونيست استقبال مي كند.

وی در يك گفتگوي تلويزيوني افزود: اگر آنچه درباره به اسارت گرفتن شهرك نشين هاي نظامي درست باشد، ما از آن استقبال مي كنيم، زيرا چنين اقدامي وظيفه ملي ماست و اسيران ما بايد از زندان هاي رژيم صهيونيست آزاد شوند.

خالد مشعل خاطرنشان كرد: اگر ثابت شود كه گروهي از فلسطيني ها 3 شهرك نشين صهيونيست را ربوده اند تا خواستار آزادي اسرای فلسطيني از زندان هاي رژيم صهيونيستي شوند، اين مايه مباهات و افتخار ما است.

رئيس دفتر سياسي جنبش حماس در خصوص اينكه آيا سخنان قبلي وي در واقع رمز آغاز ربودن صهيونيست ها بود، گفت: نتانياهو بود كه رمز ربودن نظاميان اسرائيلي را داد و آن زماني بود كه خواسته هاي اسيران فلسطيني را رد كرد، به سياست يهودي سازي و شهرك سازي پرداخت و منافع فلسطيني ها را ناديده گرفت.

وي در خصوص تهديدهاي رژيم صهيونيستي عليه فلسطيني ها اظهار داشت: ما هراسي از تهديدهاي رژيم صهيونيستي نداريم. اين رژيم افرادي را از حماس، فتح و از بهترين هاي ملت و رهبران فلسطيني و در صدر آنها ياسر عرفات، احمد ياسين ترور كرده است. از اين رو است كه اگر ربودن صهيونيستها صحت داشته باشد، مايه افتخار و مباهات ما است.
– See more at: http://fa.alalam.ir/news/1605652#sthash.Ka6HOcd7.dpuf

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا