Mihanpostاخبار خودروپیشنهاد سردبیردیدنی هاعکس

وست فیلد خودرویی خاص و دیدنی و البته لاکچری در ایران + عکس

وست فیلد خودرویی خاص و دیدنی و البته لاکچری در ایران در حالی این روها مورد توجه خاص علاقه مندان به ماشین و بخصوص کاربران شبکه های اجتماعی قرار گرفته است که خودرو وست فیلد تنها ۴ نمونه از آن در ایران آن هم و به رنگ های مختلف وجود دارد که یکی از این نمونه های این خودرو که به رنگ زرد روغنی است به تازگی از سوی یکی از نمایشگاه های تهران در معرض فروش قرار گرفته است. در ادامه با میهن پست همراه شوید.

آماری که در خصوص این خودرو یعنی وست فیلد اعلام شده این است که سال تولید تمامی ۴ مدل وست فیلد موجود در ایران آن مربوط به سال ۱۳۸۷ شمسی است و البته این تاریخ در کارت همین خودروها وست فیلد موجود در ایران نیز مدل شمسی آن ذکر شده است و جالب است بدانید که در آن زمان این ۴ خودرو وست فیلد توسط شرکت خصوصی در ایران مونتاژ ، ولی هیچ گاه برنامه برای تولید انبوه خودرو خاص وست فیلد در ایران عملی نشد و این خودروهای لاکچری در حد همین ۴ خودرو مونتاژ شد.

وست فیلد دارای یک موتور با اصلالت  از شرکت فورد است نام این برند با همان آرم خاص کمپانی فورد نیز بر روی این موتور حک شده و همچنین این آرم بر روی بدنه خودروهای وست فیلد نیز نمایی است البته فراموش نکنیم که وست فیلد به موتور ۱٫۸ لیتری ۱۶ سوپاپ بنزینی تجهیز شده است که به دلیل استفاده از بدنه سبک (۵۰۰ کیلوگرم) شتاب صفر تا صد را در ۵ ثانیه پر می کند.

بسیاری از قطعات بدنه وست فیلد از فایبر گلاس ساخته شده و مدل آن نیز کروک بوده و به گیربکس دستی نیز مجهز است و البته این خودروی وست فیلد هم اکنون با پلاک ملی در حال تردد است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا