گوناگون

ويليلان: زندگي ادامه دارد

تيم ملي فوتبال برزيل برابر آلمان در نيمه نهايي جام جهاني 2014 تحقير شد و با نتيجه دور از انتظار هفت بر يک بازي را واگذار کرد تا وداع تلخي با جام جهاني در خانه داشته باشد.

به نقل از ايسنا، ويليان، هافبک تيم ملي فوتبال برزيل نمي تواند اين شکست سنگين برابر آلمان را هضم کند. او هم مانند همه برزيلي‌ها از اين شکست تلخ و دور از انتظار در شوک فرو رفته است. بازيکن چلسي گفت: آنچه در اين ديدار اتفاق افتاد باورنکردني است و اصلا نمي توان آن را هضم کرد. چيزي براي گفتن نداريم. شوکه زده شديم و نمي توانيم درباره چنين شکستي حرفي بزنيم. در 9 دقيقه چهار گل دريافت کرديم. براي بازگشت به بازي جنگيديم، اما ديگر کار از کار گذشته بود. تنها براي پيروزي به ميدان آمده بوديم و مي‌خواستيم جام قهرماني را در خانه بالاي سر بريم اما متاسفانه اين گونه تلخ با جام خداحافظي کرديم.

او افزود: بازيکنان برزيل کيفيت بالايي داشتند. فيليپه اسکولاري ترکيب را خوب چيده بود، اما متاسفانه در راه نادرستي قدم گذاشتيم و نتوانستيم بازي خوبي را به نمايش گذاريم. هر چند وداع تلخي با جام جهاني داشتيم اما بايد سرخود را بالا بگيريم چرا که زندگي ادامه دارد. اصلا دوست نداشتيم که اين گونه با جام خداحافظي کنيم. آلمان تيم بسيار خوبي است و شايسته حضور در فينال بود. ما برابر تيم بزرگي بازي را واگذار کرده‌ايم و نبايد بيش از اين خود را عذاب دهيم. زندگي ادامه دارد و بايد به آينده فکر کنيم.

او در پايان سخنان خود گفت: بايد اين شکست را به فراموشي بسپاريم و براي کرامت دادن به پيراهن تيم ملي کشورمان دوباره تلاش کنيم. تلاش مي‌کنيم تا در رده بندي به پيروزي برسيم و حداقل در جايگاه سوم قرار گيريم. براي احترام به پيراهن برزيل نهايت تلاش خود را خواهيم داشت. شکست سنگيني را متحمل شديم و همه ما ناراحت هستيم. اصلا فکر نمي‌کرديم با اين نتيجه برابر آلمان تن به شکست دهيم. هيچ کس انتظار چنين شکستي را نداشت، اما اين فوتبال است و احتمال هر اتفاقي وجود دارد. متاسفانه ما بدشناس بوديم و مي توانستيم الان در فينال حضور داشته باشيم. به هر حال بايد به آينده فکر کنيم و اين شکست را به فراموشي بسپاريم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا