گوناگون

وينگادا: کي‌روش گفت دوست دارد در ايران بماند

  تيم ملي اميد کشورمان که اين روزها خودش را براي حضور در بازي‌هاي آسيايي اينچئون کره جنوبي آماده مي‌کند روز گذشته در ديداري تدارکاتي مقابل نفت تهران به ميدان رفت که در پايان دو تيم به تساوي يک بر يک رسيدند.

در همين رابطه گفتگوي فارس با نلو وينگادا سرمربي تيم ملي اميد فوتبال کشورمان را مي‌خوانيم؛

* براي شروع مصاحبه درباره وضعيت تيم ملي اميد صحبت کنيد. آيا اينکه از شرايط موجود راضي هستيد؟

شرايط تيم ما شرايط خوبي است و با اين بازيکنان که در اختيار داريم در حال تمرين هستيم تا خودمان را براي بازي‌هاي اينچئون آماده کنيم. به هر حال نام ايران در فوتبال آسيا نام بزرگي است و ما بايد در اين بازي‌ها از اعتبار نام ايران دفاع کنيم.

* اگر در اين بازي‌ها بتوانيد از سه بازيکن بزرگسال استفاده کنيد آيا اين کار را خواهيد کرد و روي بازيکن خاصي نظر داريد؟

هنوز مقررات اين مسابقات به صورت کامل مشخص نشده و ما هم نمي‌دانيم که آيا مي‌توانيم اين کار را انجام دهيم يا نه، اما اگر بتوانيم اين کار را انجام دهيم دوست داريم از اين شانسي که به ما داده مي‌شود به بهترين شکل استفاده کنيم و قطعاً اگر بخواهيم سه بازيکن بزرگسال همراهمان ببريم بهترين و آماده‌ترين بازيکنان‌مان را مي‌بريم.

*در مورد بازي با نفت تهران هم صحبت کنيد، آيا از اين بازي و نوع بازي شاگردانتان راضي هستيد؟

بازي سنگين و سختي بود و بازيکنان‌مان فشار زيادي در اين بازي متحمل شدند اما در کل از نحوه عملکرد آنها رضايت دارم و اميدواريم که تيم روند صعودي در پيش بگيرد تا در اينچئون همان تيمي باشيم که همه انتظار دارند.

* بالاخره مشکل مالياتي شما که مربوط به باشگاه پرسپوليس بود برطرف شده يا نه؟

تا اين لحظه که با شما صحبت مي‌کنم به من گفته‌اند که اين مشکل حل شده و من هم بدون مشکل خاصي بر سر تمرينات تيمم حاضر مي‌شوم و فکر مي‌کنم مشکلي ديگر وجود ندارد.

*تيم ملي ايران در جام جهاني برزيل شرکت کرد و بعد از سه بازي به ايران برگشت ارزيابي شما از عملکرد بازيکنان کشورمان در اين مسابقات چيست و فکر مي‌کنيد نوع بازي شاگردان کي‌روش در اين مسابقات توانست اهالي فوتبال را قانع کند؟‌

به نظر من تيم ملي ايران عملکرد خوبي در اين بازي‌ها داشت و شايد از نظر امتيازگيري خيلي فوق‌العاده عمل نکرد اما بازيکنان ايران عملکرد خوبي به عنوان نماينده قاره آسيا داشتند و بهتر از سه تيم آسيايي ديگر در اين مسابقات حاضر شدند.

* گفته مي‌شود اگر کي‌روش در تيم ملي ماندگار نشود شما به عنوان جانشين او انتخاب خواهيد شد. خودتان اين شايعه را شنيده‌ايد؟‌

من سرمربي تيم اميد ايران هستم و فقط به اين تيم فکر مي‌کنم و همه تمرکزم براي موفقيت در بازي‌هاي آسيايي کره جنوبي است و به چيزي جز اين فکر نمي‌کنم.

* اگر اين پيشنهاد به شما ارائه شود توانايي پذيرش آن را داريد؟‌

پاسخ اين سؤال شما را در سؤال قبلي دادم و الآن فقط به تيم ملي اميد فکر مي‌کنم و همه توان و تمرکزم را براي اين تيم گذاشته‌ام و به چيزي جز مسابقات آسيايي پيش رو فکر نمي‌کنم.

*به نظر شما کي‌روش در تيم ملي باقي بماند بهتر است يا اين تيم نياز به تحولات در کادر فني دارد؟

کي‌روش مثل دوست و برادر من است و ما خيلي با هم راحت هستيم، کي‌روش تمايل دارد در تيم ملي ايران بماند و اين را به من گفته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا