گوناگون

پاتک پليس به مواد فروشان بزرگراه

سرپرست پليس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از پاتک ماموران پليس به موادفروشان بزرگراه شيخ فضل‌الله خبر داد.

به گزارش مردم سالاری، سرهنگ محمد بخشنده در تشريح جزئيات اين خبر گفت: در پي اخبار واصله از شهروندان و ارجاع چندين فقره شکايات و گزارشات مردمي مبني بر عرضه و فروش مواد مخدر در حاشيه بزرگراه‌هاي پايتخت پرونده‌اي در اين رابطه تشکيل و به صورت ويژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وي افزود: تحقيقات ماموران ادامه يافت و پس از اطمينان از صحت گزارشات مردمي و تاييد خبر ماموران معاونت عمليات شهري اين پليس در ساعت21، دهم خردادماه امسال، در راستاي دستگيري خرده فروشان مواد مخدر به آدرس بزرگراه شيخ فضل اله نوري تقاطع بزرگراه حکيم اعزام شدند.

بخشنده گفت: ماموران با حضور در محل افرادي را در حين خريد وفروش مواد مخدر مشاهده کردند که اين افراد پس از اطلاع از حضور ماموران با چوب و سنگ به سمت آنها حمله ور شده که براي کنترل وضعيت و جلوگيري از آسيب ماموران تعدادي تيرهوايي براي متفرق و دستگيري از سوي ماموران شليک شد.

 سرپرست پليس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ گفت: بر همين اساس تعداد 10 نفر متهم و جمعا مقدار 130 گرم ترياک و 15 گرم کراک و 23 گرم شيشه 66 گرم هروئين کشف شد و متهمان پس از دستگيري به مقر پليس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ منتقل و پس از تکميل پرونده در اختيار مقام قضاي قرار گرفتند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا