گوناگون

پاسخ ایران خودرو به مخاطب تابناک

سرویس با بینندگان  مطلب زیر توسط یکی از کاربران تابناک و از طریق ایمیل اختصاصی با بیینندگان ( karbar@tabnak. ir )
برای سایت ارسال شده است. تابناک بر حسب کارکرد رسانه ای خود، تلاش خود را
برای پاسخگویی سازمان و مسئولان مرتبط با این درخواست به عمل آورد که
نتیجه این پیگیری در قالب گزارش زیر برای اطلاع مخاطب محترم منتشر می
گردد.

طرح مشکل:

اینجانب در تاریخ 92/11/13 یک دستگاه خودروی پژو 405 دوگانه یورو 4 با شماره ردیف قرارداد 7563118 به صورت فروش نقدی تحویل 30روزه در طرح ویژه دهه فجر خریداری نموده ام . اما با گذشت 41 روز از موعد تحویل هنوز خودرو اینجانب فاکتور هم نشده است . موضوع را به نمایندگی در میان گذاشتم اما نمایندگی نیز از زمان تحویل خورو اظهار بی اطلاعی کردند .سوال بنده از مسئولان این است که معنی فروش نقدی این است؟ یا اینکه این شیوه ی بزرگداشت دهه فجر است؟

پاسخ:

باسلام واحترام
ضمن تقدیر وتشکر ازهمکاری وتعامل سازنده آن رسانه محترم،بازگشت به نامه شماره 1115/ت مورخ93/01/24 درخصوص موارد مطرح شده توسط مشتری محترم گروه صنعتی ایران خودرو به استحضار میرساند ثبت نام مشتری محتذم پژو405 دوگانه سوزبوده که پیرو موارد واتفاقات خارج از پیش بینی در جهت تامین قطعات در شرکت ایران خودرو،تولید خودرو با مشکل مواجه شد.ازاین رواز طریق تلفن،پیام کوتاه واطلاع به نمایندگی،به ایشان پیشنهاد شدخودرو پژو405 یورو2خریداری نمایند ومبلغ مابه التفاوت رانیز دریافت کنند اما مورد موافقت ایشان قرار نگرفت.
لازم به ذکر است تمامی مشتریانی که با تبدیل خودرو خود موافقت نموده اند خودروهای خود را دریافت کرده اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا