Mihanpostدسته‌بندی نشدهورزشی

اظهارات امیر قلعه نویی در خصوص پاکی و ناپاکی فوتبال ایران؟

به گزارش میهن پست – سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه فوتبال یکی از پاک‌ترین رشته‌های ورزشی در ایران است گفت: حرکت عنایتی در دیدار مقابل سپاهان ستودنی بود.
امیر قلعه نویی در حاشیه تمرین عصر امروز استقلال و در جمع خبرنگاران با پاک خواندن فوتبال ایران خاطرنشان کرد: فوتبال یکی از رشته های ورزشی پاک ایران است و من اعتقاد دارم برخی ها به دنبال این هستند که آن را ناپاک نشان دهند.

وی تاکید کرد: عده ای همیشه به دنبال این هستند که با تبلیغات منفی به مسائل حاشیه ای فوتبال را ناپاک نشان دهند اما حرکت های ارزشی که انجام می گیرد نشان دهنده پاک بودن فوتبال ماست.

امیر قلعه نویی درخصوص حرکت عنایتی در دیدار مقابل سپاهان نیز گفت: ما از قبل هماهنگ کرده بودیم که این کار را انجام دهیم و با توجه به اینکه عنایتی کاپیتان تیم ما بود قرار شد این حرکت زیبا را او انجام داده و خدا هم به او کمک کرد و در دیدار مقابل سپاهان گلزنی کرد تا با نشان دادن نام پیامبر اسلام این پیام را به همه دهد که همه ایرانیان چه ورزشی و چه غیر ورزشی عاشق پیامبر خود هستند و هر کاری از دست شان بر بیاید برای نشان دادن سیمای مهربان پیامبر اعظم انجام خواهند داد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: خوشحالم که این کار از طریق باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال انجام شد و به همه نشان داد که فوتبالیست ها تنها به دنبال پول نیستند بلکه به کارهای ارزشی اعتقاد فراوان دارند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در ادامه خاطرنشان کرد: وقتی که ما پس از دیدار مقابل برق شیراز به مقام قهرمانی رسیدیم در زمین چمن نماز شکر برگزار کردیم و یک عده به من گفتند چرا این کار را انجام دادی و من به آنها گفتم که جامعه ما جوان است و این می تواند یک الگو برای جوانان ما باشد و خوشبختانه در سال های بعد نیز هر تیمی که در لیگ قهرمان می شد نماز شکر را به جای می آورد.

به نقل از مهر ، امیر قلعه‌نویی در پاسخ به این سوال که گفته شده عنایتی پس از بازی عنوان کرده بود که این کار انرژی من را مضاعف کرده است گفت: گروه آنالیز ما نیز عنوان کردند که رضا عنایتی در روز دیدار مقابل سپاهان بالای 11 کیلومتر دویده و این نشان دهنده آن است که حرف عنایتی درست بوده است.

سرمربی استقلال درخصوص دیدار فردای این تیم مقابل سایپای البرز نیز گفت: بازی سختی را مقابل سایپا خواهیم داشت. تیم های جلالی همیشه یک فوتبال تاکتیکی انجام می دهند با توجه به اینکه میزبان این بازی نیز هستند تلاش می کنند تا سه امتیاز را از آن خود کنند.

وی خاطرنشان کرد: ما هم پس از پیروزی مقابل سپاهان از لحاظ روحی و روانی شرایط بسیار خوبی داریم و بچه ها مصمم هستند با کسب سه امتیاز این دیدار موقعیت خود را در جدول بهبود ببخشد.

قلعه نویی در پایان خاطرنشان کرد: برای دیدار مقابل سایپا فخرالدینی و هرایرمگویان را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهیم داشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا