گوناگون

پتروشيمي به يک قدمي قهرماني رسيد

بازي چهارم فينال ليگ برتر بسکتبال در حالي از ساعت 17 امروز (سه‌شنبه) در سالن بسکتبال آزادي آغاز شد که تماشاگران تيم پتروشيمي بندر امام محتاط‌تر از بازي قبل در سالن حاضر شده بودند.

به نقل از تسنيم، تيم بسکتبال مهرام با توجه به پيروزي روز گذشته (دوشنبه) با روحيه‌تر در ميدان حضور يافته بود و مي‌خواست با کسب دومين پيروزي، همه چيز را تساوي بکشاند. مهرامي‌ها 2 بازي اول فينال را به پتروشيمي بندر امام باخته‌اند.

با اين حال، شاگردان مهران حاتمي بازي را بهتر شروع کردند و در کوارتر اول 18 بر 16 به پيروزي رسيدند. در کوارتر دوم، مهرام به خودش آمد و توانست با يک امتياز اختلاف و با نتيجه 22 بر 21 برنده شود. در کوارتر سوم، مهرام تيم برتر ميدان بود و با تکيه بر بازيکناني مثل حامد حدادي، صمد نيکخواه و اوشين ساهاکيان توانست 24 بر 17 برنده شود. در کوارتر چهارم اما مهرام با وجودي که به پيروزي در اين بازي احتياج داشت اما پتروشيمي جريان بازي را به دست گرفت. ديدار چهارم فينال با اختلاف يک يا دو امتياز تا ثانيه‌هاي پاياني پيش رفت. در فاصله 33 ثانيه به پايان بازي، نتيجه 78 بر 77 به سود پتروشيمي بود. بازي با همين نتيجه به پايان رسيد تا پتروشيمي يک گام تا قهرماني در ليگ برتر فاصله داشته باشد.

صمد نيکخواه بهرامي 28 انتياز و 7 ريباند و حامد حدادي 17 امتياز و 6 ريباند براي مهرام کسب کردند. براي پتروشيمي هم جاناتان گيبسون 31 امتياز و نژاد سينانوويچ 24 اميتاز و 13 ريباند کسب کردند.

برنامه بازي‌هاي بعدي فينال به شرح زير است:

بازي پنجم: جمعه 19 ارديبهشت به ميزباني پتروشيمي بندرامام (در صورت نياز)

بازي ششم: دوشنبه 22 ارديبهشت به ميزباني مهرام در تهران (در صورت نياز)

بازي هفتم: پنج‌شنبه 25 ارديبهشت به ميزباني پتروشيمي بندرامام (در صورت نياز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا