گوناگون

پورحیدری: امیدوارم برابر آرژانتین آبرومندانه بازی کنیم/ حقیقی بسیار خوب بود

منصور پورحیدری در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص عملکرد تیم ملی فوتبال ایران برابر نیجریه در مرحله گروهی رقابتهای جام جهانی 2014 برزیل، ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: تیم مالی ایران برابر نیجریه در کار دفاعی بسیار خوب عمل کرد و به نظرم بازیکنانمان در این دیدار ایده آل بازی کردند.

وی خاطرنشان کرد: با عملکرد خوب در خط دفاع، تمام روزنه ها را روی بازیکنان نیجریه بسته بودیم و اجازه ندادیم آنها بتوانند تمرکز کرده و روی خط دفاع ما فشار بیاورند. البته نیجریه آن تیم قوی که انتظار داشتیم نبود و اگر در خط حمله برنامه خوبی داشتیم، می توانستیم این بازی را با پیروزی به پایان برسانیم.

سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه متاسفانه کارلوس کی‌روش برنامه تاکتیکی اش را برای دیدار مقابل نیجریه دفاعی کرده بود، در خصوص دیدار دوم ایران مقابل آرژانتین نیز تصریح کرد: آن دیدار شرایط خاص خود را دارد و مطمئنا کی‌روش پس از تساوی در مقابل نیجریه به دیدار مقابل آرژانتین فکر می کند.

وی تاکید کرد: آرژانتین تیمی بسیار حرفه ای بوده و از مهره های بسیار خوب سود می برد که همین مساله کار خط دفاع و هافبک تیم ملی در این دیدار را بسیار مشکلتر خواهد کرد. مطمئنا شرایط روحی بازیکنان ایران پس از گرفتن یک امتیاز مقابل نیجریه بسیار خوب است و این می تواند به ما برای دیدار مقابل آرژانتین کمک کند.

پورحیدری ابراز امیدواری کرد بازیکنان تیم ملی حساسیت بازی مقابل آرژانتین را کاملا درک کرده و آنچه را که در توان دارند، برای این بازی به کار ببرند، در خصوص عملکرد حقیقی در درون دروازه تیم ملی تاکید کرد: به اعتقاد من حقیقی بسیار خونسرد و آرام درون دروازه بود و با توجه به اینکه نیجریه از بازیکنان قدبلندی سود می برد و به دنبال زدن گل با ضربات سر بودند، وی توانست تمام توپ های بلند را مهار کرده و اجازه خودنمایی به مهاجمان حریف را ندهد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در اینکه در دیدار مقابل آرژانتین کدامیک از دروازه بان ها درون دروازه قرار بگیرند، بستگی به نظر کارلوس کی‌روش دارد اما مطمئنا او تلاش می کند تا بهترین دروازه بان را درون دروازه قرار دهد.

سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران در پایان برای تیم ملی آرزوی موفقیت کرد و گفت: امیدوارم تیم ملی بتواند یک بازی خوب و آبرومندانه را مقابل آرژانتین انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا