Mihanpostاخبار خودروپیشنهاد سردبیر

پورشه پانامرا توربو S هیبرید 2018 را بیشتر بشناسید

پورشه پانامرا توربو S هیبرید 2018 در حالی به زودی عرضه خواهد شد که این خودرو جدید به نوعی یک بستر برای فناوری‌ های نوین پورشه به شمار می آید. در ادامه نگاهی به ویژگی های این خودرو خواهیم داشت. در ادامه با میهن پست همراه شوید.

پورشه پانامرا توربو S هیبرید 2018 در حقیقت شروع راه تولید خودروهای تمام الکتریکی در شرکت پورشه می باشد اما این کمپانی هنوز راه زیادی تا عرضه‌ییک خودرو سدان تمام الکتریکی دارد و به همین منظور تا زمانی که چنین محصولی را طراحی و روانه‌ بازار کند، مدل پانامرا توربو S E-Hybrid به عنوان یک بستر برای فناوری‌ های نوین این خودروساز آلمانی عمل خواهد کرد.

در خصوص مشخصات این پورشه‌ هیبریدی باید گفت که این خودرو می‌ت واند در عرض ۳.۴ ثانیه از حالت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند و حداکثر سرعت آن نیز ۳۱۰ کیلومتر بر ساعت است. این خودرو قوی‌ترین مدل پانامرا است و در مجموعه‌ی هیبریدی آن از یک پیشرانه‌ی هشت سیلندر وی شکل توئین توربو به حجم ۴ لیتر و یک موتور برقی ۱۳۴ اسب بخار استفاده شده است که مجموع قدرت و گشتاور تولیدی این مجموعه‌ی هیبریدی را، به ۶۷۱ اسب بخار و ۸۵۰ نیوتون متر می‌رساند این میزان گشتاور بالا ار دور موتور بسیار پایین ۱۴۰۰ دور بر دقیقه در اختیار راننده قرار دارد که یک شاهکار مهندسی و مزیتی بسیار کارآمد، محسوب می‌شود. پورشه پانامرای هیبریدی همچنین این توانایی را دارد تا به صورت تمام برقی تا شعاع حرکتی ۵۰ کیلومتر را طی کند.

باهم در میهن پست تصاویری از پورشه پانامرا توربو S هیبرید 2018 را تماشا خواهیم کرد.

منبع carscoops

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا