گوناگون

پيرلو: تاکتيک‌مان را تحميل کرديم

آندره‌آ پيرلو گفت که از تماشاي عملکرد هم‌تيمي‌هايش برابر سه‌شير که در آن مردان چزاره پراندلي بازي خود را بر شاگردان روي هاجسون تحميل کردند، بسيار لذت برده است.

به لطف يک گل از کلوديو مارکيزيو و يکي ديگر از ماريو بالوتلي، آتزوري توانست انگليس را با نتيجه 2 بر يک شکست دهد و شروع مقتدرانه‌اي براي ماموريت خود در جام بيستم رقم بزند.

به نقل از تسنيم، پيرلوي 35 ساله در خصوص اين بازي که در آن در غياب جان لوئيجي بوفون بازوبند کاپيتاني به او رسيد، گفت: من کاپيتان ايتاليايي باشهامت بودم، ايتاليايي که مي‌‌خواست يک بازي خوب را ارائه و تاکتيک‌هايش را بر انگليس تحميل کند. با وجود گرماي وحشتناک هوا بازي خوبي ارائه کرديم. مي‌دانيم که تيم قدرتمندي هستيم و با وجود مشکلات فراواني که داريم مي‌توانيم به پيشروي خود ادامه دهيم.

وي در خصوص همکاري‌اش با مارکو وراتي که جاي ريکاردو مونتوليووي مصدوم را در خط مياني آتزوري پر کرد،‌ اظهار داشت: مهمترين چيز اين است که بازي را برديم. من در کنار مارکو بازي خوبي را تجربه کردم. در نيمه اول عملکرد بسيار خوبي داشتيم و عاقلانه اين است که به حرکت در همين مسير ادامه دهيم.

بازي بعدي تيم ملي ايتاليا 5 روز ديگر مقابل کاستاريکا، شگفتي‌ساز گروه D است که در بازي نخست اين گروه موفق شد اروگوئه را با نتيجه 3 بر يک شکست دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا