گوناگون

پیروزی ایران در جنگ سایبری با رژیم صهیونیستی

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگارانبه نقل از شبکه العالم؛  شرکت شرکت “آی‌سایت” که یک موسسه امنیتی برای مبارزه با تهدیدهای اینترنتی است، متوجه شده که یک شبکه از هکرهای ایرانی، با ایجاد هویت ها و سایت های مجازی توانستند سایت های صنایع امنیتی و تسلیحاتی رژیم صهیونیستی را مورد حمله قرار دهند.
رسانه های صهیونیستی، هکرهای ایرانی را صبور، حیله گر و مسلط توصیف کردند و توضیح دادند که آن ها توانستند طی مدت چند سال، شبکه ای از روابط اینترنتی تشکیل دهند که آن ها را به مسوولان اسراییلی، آمریکایی و انگلیسی مرتبط کند و پس از آن نفوذ به رایانه این افراد و سرقت اطلاعات آن ها امکان پذیر شد.
مشخص نیست که این هکرها، چه اطلاعاتی را سرقت کرده اند اما آن چه مشخص شده، این است که آن ها توانسته اند به مدت سه سال ناشناس باقی بمانند.
اهمیت این مساله از آن جهت است که مشخص نیست، چه تعداد از این هکرها، همچنان ناشناس باقی مانده اند و چه تعداد از آن ها همچنان به حملات سایبری مشغولند.
کمال ذبیان کارشناس سیاسی و تحلیلگر فلسطینی در گفت و گو با شبکه خبری العالم اظهار داشت: جنگ سایبری، جنگی است که بسیاری از کشورها درگیر آن هستند. در این میان، موفقیت هکرهای ایرانی در ایجاد ارتباط با مسوولان صهیونیست و تخلیه اطلاعاتی آنان، به مثابه دستاورد و پیروزی برای ایران است و این کشور را به عنوان قدرتی پیشرو در زمینه فناوری معرفی می کند، این در حالی است که رژیم صهیونیستی همواره ادعا داشت تنها قدرت منطقه خاورمیانه در این زمینه است.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا