گوناگون

کارگاه تخصصی غذای سالم و انواع نوشیدنی طبیعی در کیش برگزار شد

81208242 5772723

مدیر امورزنان سازمان منطقه آزاد کیش پنجشنبه شب در حاشیه این مراسم با بیان اینکه هدف از برگزاری این کارگاه بهره مندی از حضور کارشناسان و اساتید مجرب تغذیه و آشپزی است به خبرنگار ایرنا گفت : آشنایی بیشترخانواده ها با روش های نوین تغذیه سالم و توجه آنان به نقش حساس تغذیه در حفظ سلامت افراد و رشد کودکان موثر است .

مهنازامیری افزود: اهمیت حفظ سلامت افراد و اعضای خانواده در هوای گرم ومرطوب جزیره کیش ،آشپزی با روش های سالم پخت و نگهداری مواد غذایی ، تهیه انواع شربت ، مربا و دمنوش های طبیعی و گیاهی ، مفید برای بدن و همچنین غذاهای ویژه افطار و سحری در ماه مبارک رمضان از موارد مهم است .

وی افزود: چگونگی انتخاب غذاها و نوشیدنی مناسب درفصل تابستان و هوای گرم و مرطوب جزیره کیش از دیگر موارد مطرح شده در این کارگاه تخصصی است.

امیری بهینه سازی اوقات فراغت خانواده های ساکن کیش را یکی دیگر ازاهداف برگزاری این کارگاه برشمرد و گفت: با توجه به برگزاری جشنواره تابستانی کیش برنامه های شاد ومفرحی برای خانواده ها و کودکان ساکن و همچنین گردشگران در نظرگرفته شده است .

این کارگاه آموزشی به همت امور زنان سازمان منطقه آزاد کیش وبا حضور اساتید مجرب تغذیه در پارک شهر کیش به مدت پنج روز ازساعت 21 تا 23 دایر است .

1641/668

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا