گوناگون

کرار: اميدوارم رضايت قلعه‌نويي را جلب کنم

  جاسم کرار در خصوص بازگشتش به استقلال اظهار داشت:خيلي خوشحالم که دوباره به استقلال بازگشتم و اميدوارم بتوانم رضايت کادرفني و طرفداران استقلال را جلب کنم.

به گزارش فارس، کرار در ادامه در خصوص انتقاداتي که به علي فتح الله زاده کرده بود و گفته مي شد وي پس از بازگشت به ايران از مديرعامل سابق استقلال ناراحت است گفت: متاسفانه همين که به ايران بازگشتم حاشيه ها و شايعات آغاز شد. من هيچ صحبتي در مورد فتح الله زاده انجام ندادم و اين اولين گفت و گوي من بعد از بازگشت به استقلال است.

کرار افزود: به جز خوبي از فتح الله زاده چيزي نديدم و زماني که من در استقلال بودم دست او خالي بود و خيلي زحمت کشيد. او دوست داشت به هر نحوي که شده استقلال را در شرايط خوب نگه دارد و نمي دانم چرا اين حرف ها از طرف من مطرح مي شود و ظاهرا نوشته اند که من نسبت به فتح الله زاده انتقاد کردم.

وي در خصوص اينکه چه زماني در تمرينات شرکت خواهد کرد گفت: به احتمال زياد از فردا در تمرينات حاضر مي‌شوم.

هافبک عراقي در پايان در خصوص اتفاقاتي که پيرامون او جباري رخ داده بود گفت: بارها در اين مورد توضيح دادم و حالا هم مي گويم آن مسئله يک اتفاق بود و اخلاق و شرايط جباري به گونه اي است که در آن صحنه اتفاق افتاد ولي من هيچ مشکلي با اين بازيکن ندارم و همه چيز را فراموش کرده ام.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا