Mihanpostپیشنهاد سردبیردیدنی هاعکس

کشتی تفریحی ماردی گراس که دارای ترن هوایی است !

کشتی تفریحی ماردی گراس نخستین کشتی تفریحی است که روی آن یک ترن هوایی بی نظیر قرار دارد. در ادامه این مطلب از میهن پست با ما همراه شوید.

شرکت کارنیوال کار ساخت کشتی جدید خود به نام ماردی گراس را به پایان رسانده و قرار است این کشتی از سال ۲۰۲۱ فعالیت خود را شروع کند.

این کشتی جدید ابتدا قرار بود در سال ۲۰۲۰ سفرهای خود را آغاز کند اما همه گیری کرونا این اتفاق را به تعویق انداخت. حالا ماردی گراس را آماده می کنند تا از ۲۴ آوریل سال ۲۰۲۱ کار خود را آغاز کند. این کشتی از بندر کاناورال در ایالت فلوریدای آمریکا حرکت خود را آغاز خواهد کرد و طی مسیری مسحور کننده به سمت دریای کارائیب خواهد رفت.

ماردی گراس چیزهای زیادی برای هیجان زده کردن مسافران خود دارد – از همه مهمتر آنکه این کشتی تفریحی اولین ترن هوایی روی آب دنیا را در خود جای داده است. این ترن هوایی اما یک ترن معمولی نیست و در آن کنترل سرعت در دستان شما است و می توانید با خانواده یا دوستان خود مسابقه دهید.

از دیگر ویژگی های قابل توجه این کشتی می توان به وجود ۶ بخش موضوعی مختلف و امکانات رفاهی و تنوع غذایی آن اشاره کرد.

شرکت کارنیوال عکس ها و تصاویری گرافیکی از داخل این کشتی منتشر کرده که در ادامه آن ها را خواهیم دید.

شرکت کارنیوال کشتی ماردی گراس را دسامبر ۲۰۲۰ از شرکت کشتی سازی فنلاندی میر تورکو شیپیارد تحویل گرفت. تناژ (گنجایش کشتی بر حسب تن) ماردی گراس ۱۸۰ هزار تن است.

یکی از مهم ترین ویژگی های این کشتی این است که اولین ترن هوایی روی دریای دنیا را در خود جای داده است. در این ترن می توانید سرعت حرکت خود را کنترل کنید و یک تابلوی امتیاز هم هست بنابراین می توانید با دوستان و خانواده ی خود مسابقه دهید. سرعت ترن به حداکثر ۶۴ کیلومتر در ساعت می رسد. در بالاترین نقطه ی ترن هوایی می توانید از منظره ی کشتی و اقیانوس لذت ببرید.

تالار مرکزی کشتی سه طبقه است و پنجره هایی دارد که از سقف تا کف امتداد دارند. یک صفحه ال ای دی متحرک هم در این تالار وجود دارد که برای دیدن منظره ی دریا کنار می رود.

این کشتی ظرفیت پذیرایی از ۵،۲۰۰ نفر مهمان را دارد و ۲ هزار خدمه را در خود جای می دهد. بیشتر از ۲،۶۰۰ اتاق و ۱۸۰ سوییت برای مهمانان وجود دارد.

نام کشتی ادای احترامی است به اولین کشتی تفریحی ساخت این شرکت در سال ۱۹۷۲ که نام آن تی. اس. اس. ماردی گراس بود. ماردی گراس سفر خود را از بندر کاناورال در ایالت فلوریدا آغاز می کند و طی سفری ۷ روزه خود را به دریای کارائیب می رساند.

باهم در میهن پست تصاویری از کشتی تفریحی ماردی گراس را تماشا خواهیم کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا