Mihanpostپیشنهاد سردبیردسته‌بندی نشدهماشين

کیا موهاوی گراویتی 2020 Kia Mohave Gravity بصورت رسمی معرفی شد

کیا موهاوی گراویتی 2020 Kia Mohave Gravity خودروی جدید کمپانی کیا است که دارای ویژگی های جذابی بوده و در ادامه در این مطلب از میهن پست آن را بررسی می کنیم.

کیا سال پیش از دومین فیس لیفت خود برای شاسی‌بلند بدنه روی فریم موهاوی در کره جنوبی رونمایی کرد. هم‌اکنون این خودروساز کره‌ای اقدام به معرفی نسخه سطح بالای این شاسی‌بلند در کشور خود کرده است. مدل موردبحث که با نام موهاوی گراویتی شناخته می‌شود بر پایه نسخه پرچم‌دار مسترز بنا شده و دارای برخی ویژگی‌های ظاهری و کابین متمایز می‌باشد.

کیا موهاوی گراویتی همچنین دارای رینگ‌های 20 اینچی مشکی‌رنگ می‌باشد. کره‌ای‌ها می‌گویند رینگ‌های 6 پره یاد شده ما را به یاد کریستال‌های برف خواهند انداخت.

با ورود به داخل کابین شاهد تریم آلکانترا خواهید بود. این متریال نرم روی فرمان، استراحتگاه دست کنسول مرکزی و پانل درب‌ها کار شده است. همچنین نورپردازی داخلی نیز وجود دارد. از دیگر بهبودهای این خودرو می‌توان به نصب نگهدارندِ فنجان در ردیف دوم صندلی‌ها و استفاده از پشت‌سری‌های بهتر برای صندلی‌ها اشاره کرد.

تغییری در قوای محرکه رخ نداده و موهاوی گراویتی همچنان از پیشرانه 3 لیتری توربودیزل با قدرت 256 اسب بخار و گشتاور 560 نیوتون متر استفاده می‌کند. این پیشرانه با یک گیربکس 7 سرعته اتوماتیک و سیستم چهار چرخ محرک همکاری دارد.

فروش این شاسی‌بلند در کره جنوبی از هفتم می و با قیمت پایه 55500000 ون معادل 45500 دلار برای مدل 5 نفره شروع شده است. مدل‌های 6 و 7 نفره موهاوی هم قابل انتخاب هستند.

باهم در میهن پست تصاویری از کیا موهاوی گراویتی 2020 Kia Mohave Gravity  را تماشا خواهیم کرد.

منبع: motor1

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا